Hos oss!

Älskar mina nya gummistövlar!
Igår va Sofie här hemma & klippte mina grabbar så att dom skulle bli fina till dagens fotografering!<3
Igårkväll åkte jag hem till Sofie & vi kollade på Hollywoodfruarna, åt sushi & drack Champagne! Jättemysigt.
Söta Sofie hade fixat god efterrätt, SÅ gott!!!
<3 Sötisen!!
Hos oss är det just nu mys framför tv;n och jag passar på att förbereda middagen. Idag blir det kycklingwook med ris, är så sugen sugen på det. Idag var det dags för Max och Theos andra skolfotografering och jag försökte få styr på deras lockar imorse innan lämningen;-) Blev helt ok tillslut;-)
 
Undertiden dom varit på dagis idag har jag hunnit plugga, träna (powerwalk kombinerat med joggning), gett hästarna lunch och hunnit med lite annat här hemma också.
 
Det var två glada & nöjda killar jag hämtade hem från dagis idag! Imon blir det ännu mer pluggande och en liten lunchpaus med mamma i stan. På fredag är det dags för Gbg, som vi längtar..ska bli så mysigt.
 
Nu forts jag ut till köket & matlagningen!
 
Adios!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Åh vilka snygga stövlar gumman!! och vilken lyxtisdag, mer sånt åt folket ;)
PUSS

2012-10-24 @ 22:41:14
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

SNYGGA stövlar gumman!

Allt bra med er annars? Många kramar

2012-10-28 @ 20:45:36
URL: http://www.attblifler.blogg.se
Postat av: Caroline

så fina stövlar <3

2012-10-29 @ 12:13:06
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0