Längtar!!

 
Jag längtar tills imorgon för då ska jag ner till Falsterbo Horse show & gå på hästtävlingarna!! Imorgon är det ju Huntingen & den älskar jag att titta på;-) kommer även bli lite nödvändig shopping & god mat. Kommer ha sällskap av min gamla skötare & hoppas på att få träffa mina nya skötare där nere också. Kan inte solen visa sig imorgon? Snälla, snälla!! Blir väl till att ta med sig paraplyet dit tyvärr.
 
 
Ingen sol idag heller men ganska behaglig luft så på förmiddagen har vi varit ute och gått. Klappat hästarna, gått i skogen som ligger ett stenkast härifrån & där tittade vi på sniglar! Har även fått lite trädgårdshjälp här hemma, rensat ogräs. Varför ska det hela tiden komma nytt ogräs;-) Lika bra att hålla efter det hela tiden så hinner det inte komma så mycket i alla fall. Mina tosseungar somnade lite sent & sover fortfarande ..men bra att dom somnade för det behövde dom allt. Tror våra små troll kommer sova ett tag till om dagarna då de fortfarande gärna sover 2 h både här hemma & på dagis, skönt tycker jag!
 
Ikväll blir det stallet, då kommer hovslagaren & ska slå på nya skor på pollarna. Kan vi rida ordentligt igen! Måste rida mer nu, måste komma i form känner jag. Ska även försöka ta mig i kragen & börja jogga någon/några gånger i veckan. Va ju för fasiken träningsnarkoman förr i tiden;-) är även lite sugen på att börja på Zumba. En dans träningsform som jag tror skulle passa mig perfekt! Jaja vi får ta en sak i taget annars blir det bara pannkaka av alltihop;-) Jobbade i helgen & det gick jättebra. Kul med nya trevliga kollegor. Nu är jag ledig i måånga dagar igen, underbart!
 
Snart går Micke på semester & då kommer det bli en liten trip till Småland till att börja med. Hoppas vädret blir bättre..för just nu ska det ju ha regnat väldigt mycket just där.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du får det heeelt underbart i falsterbo =)
Kram

Svar: Åhhh ja, lika bra som alltid!!! Finns inget bättre ställe om man är en hästtjej som jag är!;-) God mat, fina hästar, gamla vänner & shopping!! Underbart. Hoppas att ni också har haft en härlig dag. Kraamar!!
Gabbylita

2012-07-11 @ 20:46:55
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hej vännen, hoppas ni haft en skön söndag;) ha en mysig början på semestern så ses vi snart, kramar

2012-07-15 @ 18:25:23
URL: http://Fruhanna.blogg.se
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Vi saknar er också, ska bli mys att träffas snart, hoppas det är fint väder så vi kan mysa i er trädgård, kanske grilla en kväll också när min micke med har semester? Kramar

2012-07-18 @ 08:23:55
URL: http://fruhanna.blogg.se
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hur är det med er? Kramar

2012-07-21 @ 17:46:42
URL: http://Fruhanna.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag snäckan..Hoppas att allt är bra med dig..Ha en fin måndag..Har varit hemma i dina trakter eller i Näset i förmiddags..Havs lukt är det bästa med sommaren..Ha en fin sommar dag..får snart träffas..kram kram

2012-07-23 @ 15:29:50
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Vibeke Hedström

Jättefin blogg & så fina pojkar ni har !!!

2012-07-29 @ 15:34:16
URL: http://vibekeopeter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0