Barnkalas!





















I lördags hade vi barnkalas här hemma för Max & Theo. Vi var många barn och vuxna! Vi bjöd på tårta & kakor och barnen verkade ha roligt, tur det;-) På förmiddagen såg det inte ut som om att det skulle bli något vidare väder men framåt eftermddagen blev det soligt & fint så då kunde vi vara utomhus och det var så skönt. Både för oss vuxna & för barnen.

Micke hade fixat ballonger med helium i så när vi sen gick ut försvann ju en och annan ballong upp i luften. Sådär kul tyckte barnen;-)

Senare på kvällen blev det grillning tillsammans med Andreas, Lotta & lilla Bobo. Vi grillade goda revbensspjäll med goda tllbehör. En supertrevlig avslutning på dagen & våra tre killar lekte så fint ihop hela kvällen!

Tack alla ni som kom hit & firade Max & Theo tillsammans med oss & tack för alla fina presenter!!<3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Tina Gustafsson

Åh vilken underbar dag ni hade : )

Så fina pojkarna är. Jättefina bilder. Levande, man verkligen känns med i dagen. Kul med ballongerna men förstår att barnen inte gillade när dom försvann haha hur tänkte du nu Micke :D

2012-05-01 @ 06:54:44
URL: http://tinasbilder.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & Belle

Vilka fina bilder från kalaset :) Vi hade en fin Valborg! Ni med? :) Var ni iväg eller var ni hemma? puss o kram

2012-05-01 @ 22:07:15
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Maria - mamma till Liam och Noah

2012-05-01 @ 23:15:19
Postat av: Maria - mamma till Liam och Noah

Tack för ett fint kalas! Hoppas vi kan hitta en dag snart så vi kan träffas igen! :) Kram

2012-05-01 @ 23:16:58
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Tack för ett kul kalas. Fastnade inte Leia på bild. Hon är ju väldigt snabb i och för sig :P

2012-05-03 @ 20:12:56
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Vilket härligt kalas gumman!!!



Hur ser nästa vecka ut.. är du ledig på fredag?

Kram

2012-05-03 @ 21:06:01
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim & Belle

Hej gums. Jadu jag vet inte hur du kan bli sugen. Det gör ju SJUKT ont. Fyfan.. Nä jag är nog klar. Eller enligt min karl är jag det. Av honom får jag inga fler barn iaf. Men visst är det så, att man får ju faktiskt något helt fantastiskt efter allt slit.. OM allt går bra vill säga.



Skönt med en lugn Valborg. Det var vår också, trots att den blev sen.



Nim sover bättre än någonsin. Nu är vi iofs hos mamma så det blir lite annorlunda. Men innan dess så har nog Nim kommit in till oss 2-3 nätter sedan hon kom. Förut kom han varje natt. Och hon sover hur bra som helst. Inatt ammade jag inte ens henne. Inte för att jag kan sova ändå.. jag vaknar väl av ren vana.. trots att barnen inte vaknar =P Man är lite skadad, haha.



Hoppas ni har en fin helg =)

Puss & Kram till er

2012-05-04 @ 16:48:28
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0