12 maj-10





Denna onsdag har jag tillbringat tillsammans med min mamma & som det blir barnens (mormor=) hemma hos henne nere i falsterbo. Jag packade så fint in vagnen i bilen redan igår för att vi skulle gå en långrunda med barnen & hundarna i mysiga fbo men tjii fick jag då det ösregnat hela dagen, arrrrrrghh!! Blev dock en väldigt bra dag ändå med god lunch bestående av mammas supergoda ciabatta mackor och goda kakor efter det. Barnen verkar verkligen trivas bra hemma hos mammsen för de är alltid så tysta & fina där, likaså när de är hos (farmor & farfar=)

Tiden går så fort och barnen utvecklas så himla mycket från vecka till vecka & det är så roligt att se alla dessa förändringar. Måste fortfarande emellanåt stanna upp & tänka efter...stämmer det verkligen att detta är våra små barn;) Att få barn är verkligen det största man kan vara med om och allt kretsar kring dessa små älskade liven. Vi har haft många tuffa veckor men nu märker man att de börjar bli större och mer stabila för var dag som går. Är fortfarande väldigt försiktig med att vistas ute bland stora folkmassor och tänker undvika det någon månad till, tills rs- viruset är helt borta. Har dock haft många goda vänner här på besök och alla har verkligen varit så söta & kommit med en massa fina presenter, god mat och varit ett gott stöd, TACK! När man har två små spädbarn som tar mycket kraft från en uppskattar man verkligen all hjälp man kan få..tro mig.

Nu hoppas jag snart på att få gå & lägga mig och önskar att våra små prinsar sover måååånga timmar i sträck efter det sista kvällsmålet som de snart ska få;) behöver vara utsövd tills imorgon då jag på morgonen hade tänkt åka ut till mina hästar & därefter ska jag åka in till stan och handla lite fina barnkläder samt hinna med ett besök på Ikea.

Sov så gott mina vänner ....
puss&kram!





Kommentarer
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Det är verkligen super mysigt att komma hem till sina föräldrar och bara vara, jag älskar det också. Speciellt nu när man fått barn..det är något speciellt! Javisst är Burlöv perfekt, lagom med folk och lugn och skönt, lite som trelleborg ;) så ni ska ut på äventyr imorrn, va mysigt! hur stora har pojkarna blivit, vilken storlek har dem? ha en jätte mysig dag imorrn! kram

2010-05-13 @ 00:28:52
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: C

Så kul med ett litet inlägg från er sötnosar på udden ;)

KRAM

Postat av: Alexandra -mamma till Leia

hej gumman! är så dålig på attt kolla in folks bloggar nu mer. hinner knappt va online :P

va goa killarna är på bilderna! gulle!

Vi får ta och ses snart gumman! =)

2010-05-13 @ 10:18:37
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag förstår verkligen att det e tufft! Det e väl blandade känslor :) så fort ni vågar ha ett dagisbarn på besök så kommer gärna jag o Sezar :) kram på er sötnosar

2010-05-13 @ 20:07:10
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: caroline

hej gumman. Så roligt att det kommer ett inlägg då och då. Förstår (inte egentligen, men klan tänka mig) att ni har fullt upp hela tiden. Ni har ju trots allt två =)



Dom är så fina pojkarna, helt underbara drag. Du ser så fräsch ut. En annan är bara stor och tung nu.. mys kläder och fötterna högt gäller nu. Jag har fått så jäkla mycket vatten i benen. AJ vad det gör ont om nätterna. Men nu är det slut tampen. Ta hand om er, hoppas du hade en bra dag med hästar och Ikea besök. kram

2010-05-13 @ 22:03:46
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: tess

hej har följt din blogg sedan ett tag innnan dina fina pojkar föddes :) vad heter de? beundrar verkligen dig som person!

2010-05-14 @ 12:54:07
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

De börjar ju bli stora dina små pojkar :) Mange är väldigt bra kompis med min allra bästa vän och sen är han även stammis på Aldos ;) Så har lärt känna honom ganska bra!! ha en mysig fredag med familjen! kram

2010-05-14 @ 15:12:04
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Veronica

Gud vad söta de är :) Och vad fin du är!

Funkar mammalivet bra? Måste ju vara tufft med två, en annan som tycker en är helt lagom :) Kram

2010-05-16 @ 11:11:06
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: janni - nybliven mamma <3

aww sötnosar, så himla lika är dom!!

hur mår ni? full fart med två små bebisar kan jag tänka mig! kramar från oss

2010-05-19 @ 10:55:32
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0