❤ Kvalitetstid med en fin vän ❤


Nya skorna!


Jag idag!




Fina halsbandet jag fick av Martina!


Gulliga Martina!







15 mars har det redan hunnit bli denna måndag och jag kan fortfarande inte förstå vart tiden tar vägen. Vaknade denna morgon upp till ett härligt och soligt väder, underbart!  Efter lite frukost blev det ett besök hos hästarna tillsammans med min kära medryttare som är guld värd och hjälper mig med allt som jag inte orkar och kan göra för tillfället som höggravid. Sedan hann jag hem en snabbis för att duscha innan jag åkte ner till stan för att träffa min fina vän Martina. Vi åt en god lunch på Systrar&Bönor, alltid lika gott där. Jag tog en ost & skinkpaj m, sallad & en god sås & M tog en nyttig hälsotallrik. Fick även ett superfint halsband av min underbara vän:) Taaack så jättemycket du är bara för gooo❤  Mitt i allt med bebisar & allt därtill så tyckte hon att jag skulle ha ngt fint till mig själv, gulligt=)=)=) Blev även lite shoppande som det alltid blir när vi är på stan, hehe! Fick tag i ett par jättefina vita tygskor från Scorett. Det var deras egna märke och expediten sa att de hade gått åt som smör & det kan jag verkligen förstå för de var jättefina och dessutom till ett riktigt förmånligt pris. Vill även lite längre fram köpa ett par rosa Converse.

Nu har jag precis varit ute och gått en liten runda i solen och nu blir det en lugn kväll här hemma då jag nu är helt slut i kroppen. Benen och ryggen värker och vätskan i mina små fossar är inte att leka med, känner mig som en uppblåst ballong just nu.

Ha en bra kväll=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 35

Jag slår vad om att du är dundersnygg fastän du är uppsvullen och dann ;)

Jag fastnade på några bilder idag! Haha! Några blev tom ganska fina :D

KRAM

2010-03-15 @ 19:17:55
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 36 <3

Hej gumman!

tack så mycket, man kan inte se dina bilder..:(

Allt är bara bra, hur e det själv?

hur ser veckan ut då?

kramar

2010-03-15 @ 20:20:04
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: caroline toft - blivande mamma

Usch för vatten i ben och fötter. Mina ben är som vatten bomber =) Hur långt är det kvar innan de små anländer? Det låter som du haft en toppen dag i solen. Ska kolla skorna du skriver om. Behöver nya vita. Bild kanske? Ha en skön kväll. Kramar

2010-03-15 @ 20:45:59
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline toft - blivande mamma

Nu kunde jag se halsbandet och skorna också. Super fint. Vad gulligt av din vän att tänka på dig mitt bland allt barn prat. Dom där skorna får jag ta en extra titt på. kram

2010-03-15 @ 21:35:39
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

hoppas allt är bra med dig och magen! Snygga skor, hade jag också kunnat tänka mig! har köpt ett par rosa converse så känner inte direkt för att lägga 700kr på ett par vita också! va kostade de du köpte? sov så gott! kram

2010-03-15 @ 23:22:51
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: janni gravid i vecka 36 <3

Hej söta, usch stackare inte roligt alls.. Då kan du kanske inte ha dina nya fina skor, jag vill också ha dom men har lite problem för jag har 35 och den modellen görs bara i 36..:(



Idag ska jag till frissan och slinga och klippa sen imorg ska jag till malmö :)

Kramar

2010-03-16 @ 09:21:49
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gud vad fina skor:) Tycker verkligen det strållar om dig! Allt e bra med oss:) Krams

2010-03-16 @ 22:21:16
URL: http://varatpyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0