soliga onsdag!


Vilken härlig dag det har varit idag. Strålande sol och blå himmel. En perfekt dag för att passa på att sola i trädgården medans barnen låg & sov så gott i vagnen. Fick även läst en hel drös med inredningsmagasin samt skvallertidningar. Mamma var även här på besök och då passade vi på att ta en god fika tillsammans, smarriga wienerbröd & varsin god Caffe Latte.

Den sena eftermiddagen spenderade jag i stallet hos mina fina hästar & därefter blev det en god enkel middag här hemma, Pannbiff med lök. Veckans resterande dagar verkar även dom bjuda på vackert & klart väder vilket jag verkligen tackar gud för, såå himla härligt ju! Både imorgon och på fredag får vi sällskap av härliga vänner så det ska bli väldigt trevligt. Blir nog en & annan promenad även imorgon i det fina vädret.

Nu ska jag ta mig en kopp te och sedan är det dags att natta barnen och sedan hoppas jag på att själv få sova lite mer inatt än vad jag fick göra föregående natt.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter som en härlig o avkopplande dag!

Vädret har varit helt fantastiskt idag :-)

Hoppas nu det håller i sig till måndag eller onsdag i nästa vecka :-) kramar

Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Gomorgon i solen! äntligen underbart väder!! ska snart köra ner mot näset och njut lite på jobbet ;) den gula drinken är en mango juice, sjukt god! fikade på rosteriet :)ha en härlig dag i solen med dina grabbar! kramkram

2010-06-03 @ 11:04:45
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Cissi

Det är verkligen underbart, försöker ta varje lilla tillfälle jag kan att också få se solen lite :)



Njut och ha det bäst!

2010-06-03 @ 15:45:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hej gumman. Har inte hunnit svara dig (tror jag). =P Hur är allt? Får ses snart. Nu är det lite körigt i någon vecka. Men sen så. Hur går det med pojkarna? Kraaam

2010-06-03 @ 19:03:32
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

hej! jo då. det är bra här. =) förvirrad, glömsk och virrig... det är som vanligt ;) nästan. hihi! sömnen för leia går sådär. eller själva sömnen är inga problem. hon sover bra. men att somna!!! hon blir så trött så hon vägrar somna... :S Mwn men. vi fortsätter att hålla på med rutiner. en dag trillar väl polletten ner hos henne ;)

Kraam

2010-06-03 @ 21:08:36
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Veronica

Härligt. Love the sun!! :) I helgen har jag tenta, bröllopsdag och så är vi hos NIms kusiner och så ska vi partaj. Full rulle.. :P

Kramkram

2010-06-03 @ 23:28:11
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0