En supermysig dag med en gammal underbar vän!


Söta Emilia!





God kväll!
Då sitter man här & klockan har redan hunnit bli snart sju.  Förstår inte riktigt var denna dagen har tagit vägen? Var ändå uppe relativit tidigt imorse trots att jag haft ännu en sömnlös natt då bebisarna väckte mig med sparkar samt att jag har börjat få ännu mer problem med (Restless legs) vilket är såååå fruktansvärt påfrestande när man försöker sova. Känns som om att man måste sträcka på benen & för att bli av med det tillfälligt får jag nästintill banka & slå på benen:( Har ju aldrig haft sådana här besvär innan men tydligen kan man ju få det när man är gravid & självklart fick jag äran att åka på det. Till en roligare sak:) Har haft min underbara gamla barndomskompis Emilia här på fika idag & det var så roligt att träffa henne igen, då det tyvärr har gått ngt år sedan vi sågs sist:( Vi var ju verkligen varandras själsfränder i vått & torrt från tidig ålder & har verkligen saknat denna fina vän. Vi vet ju verkligen allt om varandra så trots att vi inte har träffats på så länge så kändes det precis som om att vi inte varit ifrån varandra i mer än en vecka :) Skönt när det känns så, då är det en riktig vän! Kom nyss hem från stallet och fick fixa lite till hästarna medans min medryttare fick sköta ridningen. Nu blir det någon enkel middag & därefter blir det till att titta på Halv åtta hos mig & självklart Made in sweden för en musikälskare som jag.

Ha en bra kväll ....

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Visst är det underbart när det känns så jag träffade min gamla bästa vän från högstadiet innan nyår där & vi ses väldigt sällan pratades inte vid på flera år men tagit kontakt nu på senare dar & det är jätte kul dom gångerna vi väl ses nu.



Va jobbigt med benen, är som myror va? Inte för jag är gravid men kan tänka min känslan.Hoppas det ger med sig.

Jag kolla också på efteer halv åtta igår älskar det programmet samt made in sweden :)



Ja det tycker jag den är såå god! jag ska njuta av den ikväll. Åt nyss en semla så är proppmätt men gott är det..

Gör du nu denna eftermiddag då?

Härligt med fredag föresten..

Kramar

2010-01-15 @ 12:02:48
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

hihi ja det stämmer då åt jag en himlans massa semlor bara ätit 2 st jag med i år men har ju inte gått så många dagar än på detta 2010 :)

stackare men då får du desto mer vila under dagarna då, kan tänka mig du blir rätt trött på em då eller?



Ska du se på Lets dance ikväll? det ska jag :) underhållande o roligt program.

Kramar till er tre :)

2010-01-15 @ 14:59:33
URL: http://j
Postat av: Jenlen

va jag men antar du gissade det :)

2010-01-15 @ 14:59:51
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Hihi ja det lär vi göra :) Tror semledagen är i februari..nu har jag kommit hem efter jobbet va & handlade också har krupit upp i soffan med datan samt min glass :) sen ska jag till mamma på varma mackor äter oftast sånt men gott o enkelt på kvällen.



Hoppas du får en trevlig kväll nu..kram kram

2010-01-15 @ 18:10:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi japp det blev sådana mackor :) men bara en va så mätt efter glassen nu blev det ostbågar också men nu får det räcka med gott denna dag nu ska jag fortsätta kolla på lets dance..

Massa kramar gumman!

2010-01-15 @ 20:59:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon hjärtat..

Hoppas att allt är bra med dig denna lördag morgon som det är med mig..

Vad för skoj ska du göra denna dag med magen i vädret..

Nu får vi hoppas att värmen är på väg till oss..för snön är mysig med mysigare med värmen..Hoppas att allt är bra med bebbarna i magen..kram kram

2010-01-16 @ 09:12:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Goddag denna lördag!

Hihi okej det gjorde ni, som sagt gott o enkelt!

Va trevligt med kalas, jag ska ju med på kalas sen vid 16 tiden till min faster hon gör så himla god smörgåstårta med räkor osv sen goda kakor har sagt till henne att hon borde öppna ett konditori men icke då :)



Hoppas du får en bra dag gumman.Kramar till favvisen.

2010-01-16 @ 13:14:03
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag söta..Så mysigt att åka hem till din mamma på middag..I bland kan det vara skönt att slippa laga maten & bli bortskämd...Hoppas att allt är bra med bebbarna..Här är allt så bra som det bara kan vara.Ha en skön lördag söta..kram kram

2010-01-16 @ 14:01:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Min nya blogg kommer updateras från massor med olika ställen där ute i värden...eftersom redan nu på måndag åker jag till Hawaii och efter det fortsätter jag ut till resten av värden!



Om du gillar resor borde du garanterat följa den och komentera, tipsa även familj och kompisar om denna blogg!

2010-01-16 @ 17:53:53
URL: http://travelas.blogg.se/
Postat av: jen

Fin blogg =)

2010-01-17 @ 08:36:41
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är väl roligt.. men är nog inget för mig ;) Jag tvättar idag, någon gång så får man ta tjuren i hornen.. ska plugga lite och sen laga middag med en vän ikväll. Vad har du själv för planer?

2010-01-17 @ 11:52:54
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Tina Gustafsson

Hej igen! Så mycket fina bilder både på goa läckerheter och fina vänner. Första gången jag ser hur din mamma ser ut. Ni är faktiskt lika :)

Så en liten fin bild på den blivande stolta fadern :) Ska bli så spännande ...du blir rundare och rundare nu som det ska va. Tänker dock att du har trots allt rätt lång tid kvar med växandet så vart ska det sluta ?????? :D Förstår att du börjar bli trött i kroppen nu . Många kramar Tina

2010-01-17 @ 13:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0