Me&i- party & Dragshow!

Va på ett trevligt Me&i -party i söndags hemma hos mina vänner Sofie och Camilla som hade fixat en mysig förmiddag med fina kläder & god lunch/fika. Många shoppingsugna mammor som var där. Även jag fyndade några fina plagg! 
 
På eftermiddagen blev det grillning på kvällen i Höllviken och barnen badade, sista fina sommarhelgen kändes det som. Igår måndags skulle jag egentligen gått på ett PompDeLux party hos Caroline men fick jobb och jobbade kväll så missade tyvärr klädpartyt. 
 
Jobb, träning och skola står på schemat denna veckan! Nu ska jag iväg, ha en fin tisdag💗
Fin Me&i tårta som duktiga Sofie gjorde till partyt!👌
Sofie & Camilla hade även gjort en god caesarsallad.
Söta Sofie en av värdinnorna & Kajsa!:)
Söta Camilla!
 
I fredags var jag & Hanna i stan & tittade på Cabaret Moulins show på Tangopalatset! En jättetrevlig kväll med god mat & många skratt!:)
Min fina vän!💗
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0