Göteborg, bebismys & födelsedag!

Vilken härlig helg & än är den inte slut. Nu har vi precis vaknat och ska åka och köpa bullar och göra en god söndagsfrukost. Pojkarna leker så fint häruppe och mina älskade kusiner är världens bästa barnvakter. Igår fick vi en mysig heldag i stan med födelsedagslunch på Avalon hotell, fika & shopping. Medans vi var där passade min ena kusin pojkarna och dom hade haft en supermysig dag. Dom hade kollat på min minsta kusin när han hade spelat fotbollsmatch & ätit korv m bröd där. Därefter hade dom velat sova lite sen hade goa Fia tagit med dom ut till skogen och tagit med sig fina löv och andra skogsliga ting hem och pysslat med lim och klister och gjort fina höstteckningar med löven. Dom hade även gått & köpt lördagsgodis:) På kvällen blev det en god födelsedagsmiddag för finaste Emma. En helg går alldeles för fort! Nu ska jag hoppa i mjukisarna och fixa frukost. 
Fina Emma igår på stan, fölsegrisen❤❤😘
 
Åt god wallenbergare till lunch!
 
Fina Sofia med pojkarna!
I fredags kom min syssling Cecilia och hennes man Sebastian hit på räkor och vi fick alla mysa med deras lilla söta Ella!!❤❤
Så fina❤
Max älskar att hålla och pusss på bebisar:) Theo är lite mer försiktig:)
Dom fina teckningarna!
 
kramar från oss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0