Kaffekalas!

Helgen gick fort & likaså denna måndag som nu börjar lida mot sitt slut. I fredags fick jag & pojkarna besök av bästa Martina. Vi åt middag tillsammans & när pojkarna hade lagt sig åt vi ost & kex framför Idol :-) hur mysigt som helst. Sen kom även Patrik förbi & sa hej lite senare på kvällen. 
 
I lördags va vi ute på lite skogsäventyr och köpte lite lördagsgodis & tog det allmänt lugnt & skönt hela dagen jag & mina pojkar. På em kom Micke hem från Gbg & hade med sig goda havskräftor, räkor och skaldjursröra. Det åt vi sen senare på kvällen framför en ny bra Wallanderfilm.👍
 
På söndagen, igår blev det träning & på em va vi på kaffekalas hos Mickes kusiner. Det bjöds på massa goda småkakor och olika pajer. 
 
Det va helgen det :-) godnatt säger jag nu!
 
Kram
Gott med ostbricka!
 
 
Bästaste ni!!!!<3
Vackert!
😋👌
Gjorde köttbullar till middag idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0