Höllvikenhäng!

Tycker det är väldigt mysigt med hösten och vill faktiskt att det ska bli lite kallare ute nu snart så att jag kan börja använda min härliga dunjacka:-) 
 
Igår blev det en bra dag & efter en tidig morgon med hästar, skola köpte jag med mig sushi hem till min fina vän Anna i Höllviken. Hon hade fixat god morotskaka & gott kaffe, perfekt dag med fin vän!<3 På em blev det lekplatshäng, gillar det här ordet "häng" :) och massa ritande med mina pojkar. Det som gäller nu är att jag ska rita Batman hela tiden så måste öva mig lite idag, Theo blev sur på mig igår för att han tyckte att jag hade ritat en fuuul Batman, haha! 
 
Sitter med en shake och ska snart göra klart i stallet, iväg på ett möte & sen hälsa på min vän Linda en stund innan jag ska hem & plugga lite igen. Börjar känna mig lite seg i kroppen, känns som om att en förkylning kan vara på g! Hoppas jag inte. 
 
Njut dagen, kramar!
Fina Anna & lille goa Malte! Känt denna härliga vän i snart åtta, nio års tid & så glad att dom bor så nära oss nu!<3
Bilder från när vi va på middag hos fam Näslund i somras! Mina fina pojkar. 
Våra pojkar myser i soffan <3
Så gott va det!!
Godaste fikan!
Gårdagens jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0