Godmorgon lördag!

Lördag morgon och vi vaknade nyss, skönt med lite sovmorgon! En bra start på denna dagen. Strax dags att gå ner och göra en god lördagsfrukost. Sen måste jag åka till stallet & fixa klart allt där så jag slipper göra det senare ikväll för då får vi vänner hit på middag. Ska även åka till affären & handla det sista tills ikväll! 
 
Så roligt för mina små älsklingar har fått dille på att rita, gjort det nu hur mkt som helst de senaste dagarna och jag har fått 6 st teckningar redan idag. Fick nog 10 igår osv :) haha! Blir till att köpa mycket mer papper snart. 
 
Kramar
Frukost här hemma med fina vännen Linda i torsdags! 
Fina Linda!!
 
 
Middagar i veckan
 
 Tagliatelle med salami, svamp, tryffelolja, serranoskinka.
Kyckling med basilika & dijonsenap! 
Kyckling & baconsallad med massa riven parmesan!!
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria - PinkPastry

Va roligt när de är pyssliga! Ett annat pyssel tips är att göra en Halloween Ananas, superkul, jag gjorde en igår = )

Svar: Tack för tipset :)
Gabbylita

2013-10-26 @ 16:30:54
URL: http://pinkpastry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va roligt när de är pyssliga! Ett annat pyssel tips är att göra en Halloween Ananas, superkul, jag gjorde en igår = )

2013-10-26 @ 16:31:24
Postat av: Frida

Så gott allt såg ut!

Svar: Tack så mycket:)
Gabbylita

2013-10-29 @ 16:04:14
URL: http://www.friidas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0