Torsdagshälsning

Redan torsdag & denna veckan är nog den som har gått fortast hittills. Det är fortfarande väldigt förkylt, pojkarna är på dagis idag och jag har fått halsont, igen. Försöker därför kurera mig här hemma idag. Blir mycket te drickande & lugnt med pluggande i soffan! 
 
Ska dock in till stan & hämta stövlar som jag lagt undan till pojkarna. 
 
Igår hade jag en mysig fm med min fina vän Anna på Emporia. Blev en långlunch och shopping! Lugnt & skönt va det där igår. Blev ett premiärbesök i deras nya Zara butik & jag blev imponerad. Gillade att allt låg på samma plan & att man kunde se kläderna på ett mer överskådligt sätt än på alla de andra Zara butiker jag tidigare varit inne i. 
 
På kvällen gjorde jag en snabb pastarätt till familjen & till efterrätt fikade vi på en god Gustav Adolfsbakelse! 
 
Många kramar!
 
Fina Anna & goa Malte!!!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0