Time flies!

Tiden flyger iväg, snart första december och det är dags att julpynta och göra det mysigt och fint här hemma. 
 
Har kommit igång med träningen och det känns jättebra. På tis i nästa v ska jag träffa Lisa en gammal vän samt nu ska hon bli min PT! Tycker det är viktigt att komma igång på rätt sätt. Fick även träffat min vän Josse i v som sporrade mig lite extra angående träningen då hon själv kör mycket fys & styrka i hennes yrke som polis. Blir mycket träning i vinter för oss👍
 
Sitter just nu & inväntar mannen då middagen är nästintill färdig så vi kan äta direkt när han kommer hem. Det blir färsk tortelloni med parmesan och basilika sås & knaperstekt bacon. 
 
Senare blir det lite läsande för min del samt till att beta av något avsnitt på vår serie som vi följer.  
 
Kram på er!
Sushi vin & idol hos Anna förra fredagen<3
Födelsedagslunch hos Mickes kusin Fredrik i lördags!
Bakning hos M föräldrar i söndags!
Det fina lilla pepparkakshuset 
PW med Josse i skanör Fbo i måndags.
Kvällens middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0