Aldo premiär!!

Söta Natalie
Kvällens middag!
Nöjda killar!
Mys hos Linda tidigare i veckan!
Ingen dålig fika Linda hade fixat till oss:)))
Lindas goa lille Deniz!
Gott med kanelbulle=)
Fil & flingor innan dagis;) mina älsklingar!!
Igår kom min fiiina Anna förbi lite spontant efter jobbet på kaffe!! Love you <3
 
 
När barnen va på dagis så passade jag & fina Natalie på att ses på Aldo i skanör för en lååång & mysig fika i det härliga sommarvädret. Vi började med varsin god pasta & avslutade med en god latte & glass i stora lass! Hur mysigt som helst, tack fina vännen! Nästa gång blir det dejt med våra tvillingar.
 
Hämtade mina små älsklingar och vi cyklade lite runt i området & jag halvsprang efter;-) sen höll vi oss i trädgården och svalkade oss med vattenmelon & massa vatten i denna hettan.

Lagade lax i ugn till middag med ett täcke av créme fraiche med smak av senap, vitt vin & schalottenlök och sockerärtor. Efter maten fick pojkarna varsin liten mini chipspåse. Nu tar jag mig lite chips, rosé & kikar på Let´s dance finalen.
 
Ha en fin helg!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysiga dagar vännen och idag kommer vi ska bli jätte mysigt och snart är det sommarlov woho då kan vi träffas mer kramar

Svar: Längtar tills du ha loooov=) mysmys! Kraam<3
Gabbylita

2013-06-01 @ 06:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0