Påskvecka!

Min fina mamma!
Mina blivande 3-åringar!<3<3
Solgodis!
Gottit sen i lördags!!
 
Vi är inne i den härliga påskveckan och idag har det känts riktigt vårigt ute i solen. Lämnade barnen på dagis imorse och åkte sedan vidare till läkaren & därefter mötte jag upp mamma och vi åkte in till stan för lite fika & shopping. Blev en sväng till Ilva & Ikea. Skönt att vara där på vardagar då det inte är alldeles för mycket folk överallt. Hatar nämligen att trängas, inte alls min grej!
 
Vi åkte sedan inom Ica Maxi & handlade lite inför påsk och sen köpte vi med oss fikabröd hem som vi fikade med tillsammans med barnen efter att vi hämtat dom på dagis. Till middag blev det idag lasagne och det var jag & pojkarna som åt själva då Micke är i malmö & äter ute med jobb! Tydligen hamnade dom på Elyseé, min älsklings restaurang.
 
Har i alla fall en mysig kväll. Barnen är duschade och sover gott i sina sängar och jag kollar på "Familjen Annorlunda" sista avsnittet för säsongen och kränger lite solgodis, hur gott som helst.
 
Hoppas ni också har haft en bra tisdag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0