Soliga dagar, midsommarafton & min födelsedag!!

Bild från igår! Invigde min vita klänning från Tommy Hilfiger.
Muuuums.
Dans på Gröningen i Lomma.
Grillat på kvällen.
Vii!
Mötte i onsdagskväll upp min fina vän Hanna för en mysig kvällsfika i stan!
Fina Hanna!<3
Lunch hos min vän Linda tidigare i veckan!
Mys i trädgården!<3
Födelsedagsfrukost för mig!<3
Familjen ute & plockade blommor i eftermiddags!
 
 
Min födelsedag idag och jag har haft en mysig dag tillsammans med familjen. Fick sovmorgon och sen gjorde vi en god brunch/frukost tillsammans med massa gott. Annars har vi mest myst här hemma och varit ute på lite promenader, cyklat och plockat lite blommor på ängarna här vid oss. Ikväll blev det gott grillat och pojkarna åt som hästar & ville ha mera kött... mera kött:) Dom somnade som två stockar klockan 19.00, fortfarande trötta efter gårdagen precis som sina föräldrar.
 
Igår va vi och firade midsommar hos våra vänner i Lomma. Vi kom dit vid 11.30 och strax därefter hade vi knytlunch med allt vad som skall finnas med på midsommarbordet! Vädret var strålande och dagen helt pefekt. Nöjda föräldar & nöjda barn. Dans, lek, fiskdamm vid gröningen, bad, jordgubbstårta, grillat ...ja allt va toppen!
 
Nu blir det lite kall öl & chips och Wallander! Imorgon ska jag fira min födelsedag här hemma med lite middag.
Hoppas på fint väder även imorgon så vi kan vara ute.
 
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0