Juni- underbara sommar!!

Fina Hanna här i lördags<3
Kvällen bjöd på mängder utav regn men det gillade barnen =)
Grillat är godast!!
Små pojkar ska bada.
<3
Såå gott..
Kul & köra Mustang, tummen upp:-)
Mys med vår lilla katt, Alice.
 
Måndagen började bra med middag & besök hos min goa & finaste Anna!<3 Blev hämtmat från Hai, vin & en
massa skitsnack. Superfin Lght vännen min & här ska det spenderas många kvällar i sommar;-)
Dagens bästa våfflor!!!!
Sötisar!
 
Juni månad är utan tvekan den bästa månaden på hela året om du frågar mig. Sommaren börjar..midsommar & min födelsedag:-) Älskar verkligen att fylla år i juni.
 
Helgen gick fort & vi hade fina vänner här på grillning i lördags Hanna & Micke samt deras söta små tjejer. Söndagen spenderades nere i Höllviken hos Mickes föräldrar med fikor, poolhäng & god hämtmat från Millennium på kvällen!
 
Idag har jag haft goa Linda & Deniz här på besök, vi lyxade till det med våfflor & massa gott kaffe ute i solen. Max & Theo va jättegulliga mot lille Deniz & skulle se till så att han fick vatten & hade sin napp på plats. 5 timmar gick fort & längtar redan tills vi ses nästa gång!=)<3
 
Sitter just nu & läser bloggar, lyssnar på härlig musik i lurarna & har tagit mig ett glas sangria! Ska lägga mig i tid..för imorgon efter frukosten ska jag & pojkarna iväg till skogen & leka & ha oss. Senare på eftermiddagen kommer Micke hem & förhoppningsvis har han med sig goda skaldjur från bästa västkusten;-) På fredag är han ledig så imorgon tar vi helg!
 
Hej på er,,
Kramar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härliga bilder vännen, äntligen är det sommarlov för oss också♡ska bli mysigt att spendera den med er;) puss

Svar: Åhhh så himla härligt för er!!! Är ni verkligen värda<3 Ja massa myys ska vi ha!!!=) puss
Gabbylita

2013-06-07 @ 06:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0