Älskar sommaren!

Hej hej!
Vi fortsätter att njuta av det härliga sommarvädret och just nu sitter jag och tittar på Sommar med Ernst och äter en stor skål med fruktsallad. Vi har haft en bra dag även idag. Jag jobbade på morgonen till fm & åkte sedan efter jobbet in till Vellinge för att möta upp min fina Martina på Mimmas i Vellinge för en god lunch. Mamma hämtade barnen och när jag kom hem va dom i full gång med att bada i trädgården :) 
Micke kom hem tidigare & det blev grillad fläskfilé med pommes och bernaisesås till middag. 
 
Jobbar imorgon också sen får vi se vad dagen bjuder på för trevligheter. Ledig i helgen och då ska vi ha en mysig helg tillsammans hela familjen! 
Kraam 
Hos mamma!💙💙
Mamma lagade god middag till oss!
Igår va fina Hanna här på besök med hennes söta tjejer💗en mysig heldag!
Våra gullungar!!
Gott på Mimmas
Vår trädgård💗
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0