Sköna söndag!

   
  I torsdags va jag & barnen på fika hemma hos Mindy. Sofie (på bilden) va också där;-)
Gott gott med fika!
Härliga Mindy!
I fredags träffade jag min fina på lunch i stan!<3
 
 
Förrätt igår; Bruschetta med tomatröra, chevre med honung, chilli cheeze hjärtan & lite skumpa.
Africana blev det till huvudrätt.
Till efterrätt blev det bär med glass men fick ingen bra bild på det tyvärr.
Sötisarna!
Korv med bröd blev det till barnen!
Söta Camilla!!!
 
 
 
                                                           Hej mina vänner!
 
Hoppas ni har har haft en bra helg hittills...? Här har vi det bra, myser runt lite och snart ska jag fixa lite lunch till oss. Igår hade vi härliga vänner här på middag, Camilla, Rickard & Bianca. Vi träffades ganska så tidigt så barnen skulle få leka extra länge. Fick fina tulpaner och godispåsar till barnen! Tack för en trevlig kväll fina ni!
 
Senare blir det antingen ett besök till Vellingeblomman eller en tur till skogen med lite fika, får se vilket det blir.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Va fin du är i ditt raka hår.
Klär dig super!!

Hur e de med Rickard ?
Bodde han i Anderslöv el var va de ?
Kram

Svar: Tack så mycket!! Ja dom bor i Anderslöv, stämmer bra;-) kram
Gabbylita

2013-02-24 @ 23:23:57
URL: http://binalakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0