Femte september 2012!

Beställningen från Pomp De Lux har anlänt & även denna gången blev jag mycket nöjd.

Igår var jag hemma hos Sofie & hälsade på hennes goa lilla Wilda & sen hämtade vi hem Tova när hon
slutade skolan. Innan dess blev jag bjuden på god frukost, mysig förmiddag!

Fick även gosat med lilla Siri som jag saknat<3
 
Vi mår bra igen och veckan har inneburit dagis, lite plugg, träning m.m! Idag fick jag fixat massor medans Max & Theo var på dagis. Hann med att göra klart mina uppgifter som ska lämnas in på fredag, hann även med träning & städning. Hämtade hem dom från dagis kl 14 & sen kom våra härliga grannar över på lite fika & efter fikan gick vi en vända till lekplatsen där hela områdets barn var och lekte kändes det som;-) Mysig eftermiddag!!
 
Dom små har nyss ätit och/skinkpaj och nu myser vi framför tv:n innan det är dags för bad & nattning. När barnen lagt sig ska vi äta räkor, havskräftor & annat gott från Gbg, goootttt!! Vill att tiden ska gåfort nu...är ju hungrig;-)
 
Jobbar i helgen så blir till att njuta lite extra imorgon & på fredag ..men det ska vi nog fixa utan problem för imorgon ska vi hem till Camilla & Bianca & leka & luncha, ser vi fram emot!
 
Ha en härlig kväll fina Ni<3 KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Så fin bild på dig gumman!

Svar: Tack söta!!<3 Härliga bilder från dagen i skanör<3 Älskar ditt hår!!!!
Gabbylita

2012-09-06 @ 22:55:00
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hej söte hur är det med er vännen? Miss you kramar

Svar: Heeej gumman!!! Vi mår braaa;-) Ni med? Saknar ER. kraamar
Gabbylita

2012-09-08 @ 19:55:54
URL: http://Fruhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0