Klädparty och tvillingdejt!

Max & Theos blivande tvillingtjejer kanske;-) såå jäkla söta små tjejer!<3
Max har lite svårt att sitta still;-)
Så fina alla tre!!
Detta goda som jag nu sitter & knaprar på!
 
Här kommer bilderna från igår
Sofie till höger som var värdinna och sen har vi fina Camilla & Marie!<3
Så fina & goda Cupcakes som Sofie hade gjort!
 
 
Dagarna går lika fort som vanligt och helgen är redan här, igen! Vi har som vanligt haft många härliga dagar och hunnit hitta på diverse olika saker. Igår kväll var jag ju på Me&i-party hemma hos söta Sofie. Vi var ett tiotal mammor som fick tittat och klämt på dom fina kläderna och undertiden som vi beställde så blev vi bjudna på god fika som Sofie hade ordnat, tack för en jättetrevlig kväll!
 
Idag vaknade vi till strålande solsken och hade en tvillingdejt inbokad med fina Natalie och hennes ursöta tvillingtjejer! Dom kom vid tio tiden imorse och vi började med att gå ut på en härlig höstpromenad i det fina vädret. När vi kom hem var det dags för lunch och jag hade förberett en ost/skinkpaj med sallad som vi fick ätit i lugn & ro. Därefter blev det kaffe & kakor och snackade bort många timmar innan hennes man kom & hämtade upp dom på eftermiddagen. Tack för en jättemysig dag & vi ser redan fram emot nästa gång!
 
Fick goda nötter som var överdragna med choklad & yoghurt av Natalie, riktigt goda så dom sitter jag just nu och knaprar på framför X-Factor! Imorgon ska Micke och hans bror ha kalas här hemma för hela släkten så imorgon blir det till att fixa & feja hela fm, eller så får dom fixa och jag rymmer ut med barnen;-)
 
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad mysigt med en tvillingdejt! :) Kram

Svar: Jätttemysigt!! Max & Theos flickvänner nu har jag bestämt mig för, haha! Hur mår ni? KRAM
Gabbylita

2012-10-17 @ 22:05:54
URL: http://hannadidrikson.blogg.se
Postat av: Caroline

åå så fina bilder på era fina tvillingar och mammorna också såklart. Tack för dina gratulationer. Det är sååå mysigt att ha lilla ELin här =)

Det hade varit så kul att ses när du kommer upp nästa gång. En shopping runda med en god kaffe kanske?!

KRAM

Svar: Tack så mycket!! Ja så mysigt med en liten bebis;-)) Lite tryggare att komma hem med en liten denna gången kan jag tro;-)? Vi funderar på att åka upp i Nov. Är du ibland i Centrala Gbg? Mina kusiner har nyss flyttat in i Örgryte så en träff på NK;)? KRAM
Gabbylita

2012-10-18 @ 12:09:59
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Viktoria - Pinkpastry

Googlade idala gård och kom hit. Var en trogen följare till Camillas blogg, saknar den, var så mysig. Hälsa henne gärna det. / Viktoria

2012-10-19 @ 20:48:34
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0