Gokväll bloggosfären!

 
I söndags bjöd jag på födelsedagsmiddag här hemma och då blev det detta:
Kall potatiscaesarsallad med grillad kyckling & sparris!
Nutella semifreddo till efterrätt.
Dagarna har rullat på och det har redan hunnit vara både midsommar & min födelsedag. Vi firade midsommar nere hos mina kusiner i skanör i år. På morgonen trodde jag verkligen inte att vädret skulle bli bättre men sen framåt eftermiddagen när det var dags att åka så blev det jättefint och efter sillätandet kunde vi både bada & sola med stor glädje. Till & med Max&Theo ville bada i den stora poolen! Senare på kvällen tändes grillen & det bjöds på god oxfilé & en jättegod kall potatissallad med olika såser till. Och som alltid på midsommar blev det till efterrätt jordgubbar med glass & grädde;-) 
 
Tack för en jättemysig midsommar & födelsedag!<3
 
 
På midsommardagen bjöd vi hit min släkt & Mickes föräldrar på fika & jag hann även med att låta mina kusiner få rida på min polle vilket dom tyckte var så himla roligt.
 
Nu slötittar vi på en komedi & äter ost &kex & dricker ett glas rosé till det, inte helt fel. Är lite trött då jag har jobbat natt nu två nätter ..men nu är jag ledig i måånga dagar, härligt!! Ska njuta;-)
 
Längtar tills Micke har semester så vi kan hitta på en massa roligt ihop & tillsammans med de små!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Vad fin du är i utsläppt hår det borde du ha oftar:)Hoppas det gick bra på nya jobbet:) Kramar ses snart!

Svar: Taaack så mycket gumman!!! D gick jättebra, lite svårt att ställa om till första natten men andra gick jättebra, härligt!=) VKramis
Gabbylita

2012-06-28 @ 07:55:13
Postat av: Anna

Åh så mysigt det ser ut!
Snart ses vi! Hoppas vädret håller i sig så att det blir en härlig, varm kväll!
Kramar

2012-06-28 @ 15:30:03
Postat av: Alexandra

Hej hjärtat. Dina tårtor ser alltid så himla goda ut. Vill smaka alla! Och sicka fina bilder du har tagit på killarna. Kraaaam

Svar: Tack ska du ha vännen!! Kul med bakning ;-) Kul med nycklarna till lghten!!! Kram
Gabbylita

2012-06-28 @ 21:36:54
URL: http://100projekt.wordpress.com
Postat av: Natalie

Vilken tårta!

Recept tack! =)

2012-06-29 @ 09:49:21
URL: http://guccilove.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

Hej min vackra vän :) Hoppas att du får en fin start på helgen..kram kram

Svar: Taack detsamma gumman!!! Vädret skulle bli fint i helgen som tur är;-) kraaamar!!
Gabbylita

2012-06-29 @ 15:34:56
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Caroline

ÅÅÅÅ va fin du är i håret!!

2012-07-03 @ 22:32:25
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0