Hallongården med härliga vänner!!

I slutet klappade vi geten som förövrigt tyckte väldigt mycket om Hanna & skulle pussas hela tiden;-) Gud
va Theo & Ellen skrattade då!;-)
Nöjd pojke med hallongrotta i handen;-)
Fina Hanna bjöd på Kaffet;-)
Vart tog barnen vägen;-) kul att springa runt bland alla hallonodlingarna!
 
En sommarkväll med min fina vän<3
Mysig middag på Möllan!
Vi åt på Mascot, jättegott!
Sedan åkte vi till Småbåtshamnen & åt mjukglass på Kajutan till denna UNDERBARA utsikt!
 
Oj, va längesedan jag uppdaterade min kära blogg!! Förlåt men vi har haft mycket annat för oss dessa veckorna;-) Fbo veckan var lika underbar som alltid, fina hästar, gamla vänner & shopping, hur härligt som helst! Vi har även hunnit med att vara i Småland. Jättemysigt & framför allt väldigt kul för barnen som fick springa i skogen, plocka blåbär & bara mysa. Vädret har ju som vanligt varit väldigt upp & ned men de dagarna det har varit fint väder har det ju varit riktigt, riktigt fint! Poolen har åkt fram och vi har njutit av sommaren. Blivit mycket grillning & många glas rosé som hör sommaren till. 
 
Igår fick vi äntliiigen till en mysig lekdejt jag & Hanna med söta Ellen & Hugo!<3 Första gången jag såg lille Hugo & han var såå liten & go;-)) Vi träffades på Hallongården och satte oss mysigt en bit bort i trädgården ( som tur var under tak) då himlen öppnade sig ett litet tag. Hur mysigt, trevligt & gott som helst. Nästa gång tar vi Aldos, måste snart ha lite Aldo glass igen känner jag!!;-)
 
Har även kommit igång med tränandet och försöker powerwalka 1-2 timmar varje, ibland varannan dag och har även gått på några zumbapass, skitkul!
 

Dags för denna tvillingmamman att komma iform..så vi siktar på Beach 2013 ist, haha! hatar eller förlåt ogillar för övrigt det uttrycket;-)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmely

Duktig du ar!! Later som om ni har en valdigt mysig sommar! Updatera garna mera, sa roligt att lass om liver i harliga Sverige :) jag satsar nog ocksa pa 13, har blivit valdigt mycket god mat pa se esteem ju :D men sa ska det vara! Kram

2012-08-01 @ 22:21:13
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Duktig du är! Behöver också komma igång.. hua.. fina bilder. hoppas ni mår bra. puss o kram

2012-08-02 @ 18:10:15
URL: http://www.attblifler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0