En dag i höllviken!!

Min fina vän & frisör!!!
 
Back in business... eller vågar jag säga det utan att få halsfluss igen;-)? Känns i alla fall bra i halsen nu och jag fungerar som människa igen. Idag har det varit en bra dag med en god fika/lunch på Märtas i höllviken med mammsen, bad & bus med barnen & min fina vän Sofie klippte mina pojkar på eftermiddagen och dom var jätteduktiga & fick russin för att kunna sitta still undertiden hon klippte;-)
 
På kvällen grillade vi korv och det slank ner gott i dom små hungriga magarna. Imorgon är det dagis & besök hos min vän Hanna & hennes söta små tjejer!!
 
 

Sen är det min tur att jobba i helgen men det ska nog gå bra det med;-)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Så söta dina troll är <3
vilken salong jobbar din kompis på? vi ska nämligen klippa topparna på Ellen nu under semestern!! Tror dock inte hon sitters still lika fint som dina killar ;)
mysig fredag gumman <3

Svar: Mmm mina lockiga små troll;-) hon äger salong Harmoni som ligger precis intill Toppengallerian!! Jätteduktig är hon;-) Gå dit med din sötis. Ja Märtas har ju också så mkt gott. Kramar!!<3
Gabbylita

2012-07-06 @ 12:55:42
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Ah va kul, min mamma var och klippte sig där häromdagen, och snackade som gott om det! första gången hon provade och var jätte nöjd!! kul att det var samma! då blir det ett besök ditt! Skanör i veckan? fika på Aldos kanske och en promenad för att rasta vilddjuren ;)

Svar: Åh va roligt!! Ja boka tid hos Sofie;) ja nu drar ju horse show igång så kommer vara en del i Skanör;) funderar lite på mån, hur har ni det då? Skulle kanske ändå ner till mamma då också en sväng nämligen!! Vill träffa lilla Hugo ju, ja & Ellen oxå såklart;-) Kraaam!!
Gabbylita

2012-07-07 @ 14:47:14
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0