Semla!


På jobb idag!

Alla vi i personlen fick goda semlor idag, MUUUUMS!!!

Sitter här lite halvtrött i soffan och har just kollat klart på Top model. Blev så mätt av den goda lunchen på jobb idag så har bara ätit goda mackor & ägg som kvällsmat nu för ett litet tag sedan. Även en god semla har slinkit ner i magen;-) Imorgon efter jobb blir det stallet sen ska jag träffa min fina vän Anna på kvällen och gå ut och äta, mysigt!! På tok för längesedan vi sågs nu.

Nu ska jag njuta av lugnet innan sängen kallar.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Så fin du är!!!

2012-02-22 @ 08:08:50
URL: http://fruhanna.blogg.se/
Postat av: Emmely

Saaaaaa fin bild pa dig!!! MUMS med semlor, det har vi inte har, kanske blir till att baka i helgen. Kram!

2012-02-23 @ 08:49:34
Postat av: ellenojag

Va fin du är gumman! och va kul att du börjat jobba lite, skönt att komma iväg ibland och vara mer än mamma!!

kram på dig

2012-02-23 @ 21:44:08
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Anna

Fina du! Av dig vill jag gärna bli serverad min frukost!

Tack för en väldigt mysig kväll igår! Vi ses snart igen! Puss

2012-02-23 @ 21:44:49
Postat av: Anonym

Vad härligt! Vart jobbar du någonstans?

Hälsningar en nyfiken läsare ;)

2012-02-26 @ 21:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0