Ett nytt litet liv & prinsesstårta!!


Denna mysiga tröja från Hunkydory är nu en storfavorit!

Tröjor från H&M

Fina tulpaner från Mickes mamma!!

Idag har ju såklart allt handlat om den nyfödda lilla prinsessan!! På jobbet kom ett filmteam från Svt till hotellet & ville filma oss under fikarasten;-) Självklart blev det en fin & god rosa prinsesstårta dagen till ära;-)

Slutade tidigt idag då vi jobbade på i hög fart och åkte sedan hem och städade lite här hemma och tog en macka och sen åkte jag vidare ut till stallet för en härlig ridtur i eftermiddagssolen! Nu kan väl ändå våren komma på riktigt, hade varit så underbart härligt.

Alldeles strax kommer Micke & barnen hem. Micke har varit med jobbet i Göteborg och Max & Theo har sovit hemma hos farmor/farfar inatt. Igår på kvällen träffade jag min fina vän Anna i trelleborg och vi tog en god middag tillsammans på A9. Alltid lika god mat & alltid lika kul att träffa dig ..fina fiiina vännen min!!<3

Imorgon är jag ledig och vi ska ha en lugn & mysig dag precis vad jag behöver!! Fika från Björns och lite shopping ska vi dock hinna med;-)

kanske såg ni mitt medverkande i tv rutan nu ikväll på Svt som var vid 19 tiden! Hatar att se mig själv prata på tv..usch usch!!=)

Kvällen har varit mysig & vi har ätit god spaghetti carbonara & myst framför tv;n.

Snart läggdags, trött ikväll! Kramar

Kommentarer
Postat av: Siw Werner

Du var minsann riktigt bra på Tv.Vi såg båda utsändningarna.Snyggt jobbat Gabby !

2012-02-23 @ 23:13:29
Postat av: Stina

Var jobbar du Gabby? :)

2012-02-24 @ 19:30:20
URL: http://stinolino.wordpress.com
Postat av: Gabby

Stina: Jobbar på Hotel Mäster Johan i malmö.

2012-02-24 @ 21:24:43
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och Wilma

God eftermiddag vännen.

Här är allt bra med oss alla.Fint väder denna fredag bjuds på.ska om en timma ner och hämta hem min prins sen blir det fredags mys..Det funkade bra med bussen med båda barnen..lita tungt så man får lita träning på köpet :) Nästa veckan efter 15 blir lita sent för oss att ta oss ner till Trelleborg..Hojta till en dag som du slutar tidigare eller är ledig så kommer vi gärna efter vilan vid 13.14 tiden..Ha en fin start på helgen..kram kram

2012-03-02 @ 13:02:36
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0