Skanörsmys!

Så goa
<3
Aldo med sin fina vovve i den söta fräcka lilla bilen!
 
PW med hjärtat tidigare i veckan!!
Fikabesök av syster har vi också hunnit med tidigare i veckan<3
Kvällens promenad..
 
Igår åkte jag och barnen ner till skanör tidigt på morgonen. Åkte först inom mamma, Max & Theo busade med vovvarna och sen stannade Theo kvar hos mormor och Max & jag åkte vidare bort till Aldo där vi mötte upp söta Hanna med hennes små godiingar! Blev god lunch/fika och barnen åt god glass. Hur mysigt som helst! Efter fikan tog vi vagnarna & promenerade runt kvarteren, *Nostalgi* alltid lika härligt att vara där nere. Saknar verkligen somrarna där nere.
 
Sen åkte vi hem till mamma igen & då blev det ännu en till promenix då dom små skulle sova lite för att orka med att busa lite till den eftermiddagen. Själv passade jag på att sola & läsa mammas skvallertidningar;-) Jättevarmt & skönt väder igår & idag mulet, grått & rent av kallt, skumt väder.
 
Idag har vi haft en vääldigt lugn dag, lite väl lugn för min del ..men men tidigare ikväll kom jag i alla fall ut på en härlig en timmes PW och det gjorde mig pigg & glad! Motion gör en SÅ gott. Älskar att röra på mig!!
 
Imon bitti ska vi på Brunch..ser vi fram emot..;-))
 
Trevlig Helg! Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Emmely

Skrev en laaaaaaang kommentar harom dagen men den forsvann nar jag forsokte skicka grrrrrrrrrr. Hej pa er i alla fall :D ser ut som om ni haft en underbar sommar! Kram

Svar: Åhhh sånt är ju så störigt!;) vi har haft en mysiiig sommar!! Hur har du det söta vännen? Kraaam
Gabbylita

2012-08-12 @ 16:12:33
Postat av: Carro

Sicka söta pojkar! My god!!

2012-08-12 @ 20:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0