Lugn & mysig dag!

Fina Hanna & Danni hugger in på pastan!
Söta goa Hugo!
Josse hjärtat!<3
Kaffe a lá Hanna!! SÅ gott.
På promenix!
Spanade in fina kläder & inredning på insight..
 
 
Förra fredagen med min härliga vän Hanna!<3
Vi åt en god middag på Koi & avslutade kvällen med att se Hoffmeistro!
Oj vad vi har varit förkylda här hemma & är fortf lite förkylda. Jäkla dagisbaciller säger jag bara! Idag när Max och Theo var på dagis fick jag lämnat in lite uppgifter i kursen jag läser och fixar lite olika ärenden och hann även med att träffa fina vännen Hanna med söta lilla Hugo & fick även träffat Danni & Keila. Vi tog en lunch tillsammans nere på Aldo i skanör och det var lika gott & trevligt som vanligt.
 
Efter någon timme kom min fina Josse dit och vi satt kvar & snackade, åt & drack gott. Eftersom hon nu åker tillbaks till Umeå till helgen för att plugga klart sitt sista år till polis så kändes det lite extra tungt att lämna henne idag!<3 Får väl åka till Umeå i vinter;-) 
 
Ikväll har jag pluggat lite sen har jag varit i stallet & pysslat om pollarna & snackat skit med Sofi som hjälper mig med min stora krabat. Hon ska även bli fodervärd på honom nu & jag är sååå glad för att hon ville bli det!<3 Du är toppen & han kommer att få det så bra tillsammans med dig. Tur att han kommer stå kvar i samma stall för annars hade jag aldrig klarat det;-) har ju fortf min lilla ponny att ta hand om och hade tänkt att Max & Theo ska få börja lära sig att rida lite på honom nu här framöver.
Tack för hjälpen bästa Sofi;-)<3
 
Nä nu ska jag stänga ner datorn & snart gå & lägga mig!
 
Kramkram
 

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim o Belle

Hej gumman, vilka fina bilder. Som alltid. Mår ni bra? De där dagisbacillerna är ju inge skoj alls. Vi har klarat oss ganska bra sedan Nim börjat. Men blir väl värre fram på hösten kan jag tänka mig. Puss o kram

Svar: Heej gumman!! Taack;-) Skönt att ni klarat er undan..förkylningar!! Nu mår vi bra igen..snoret kommer dock sitta kvar ett bra tag skulle jag tro. Hur går det på dagis? Fått rätt på d där med sovningen på dagis? PussOkram
Gabbylita

2012-09-05 @ 18:25:59
URL: http://www.attblifler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0