Påsken!


Toast Skagen

Fläskfilé med rostad potatis primörer & kryddsmör

Och avslutningsvis en god Tiramisu.


I paketet från mamma fanns dessa fina sakerna från Greengate;-)


Theo på Hurva Gästis

Max på springande fot;-)

Annandag påsk idag och äntligen har vi haft en hel dag tillsammans här hemma. Jag har nämligen jobbat hela helgen! Vi har dock haft en mysig påsk ändå. I lördags (påskafton) slutade jag vid halv tre tiden sen fixade jag allt hos pållarna innan jag åkte hem till min fina familj. En kort stund därefter kom mamma & Claes förbi med tre rätters meny från Bruschetta i Höllviken, jättegott & mysigt!!

Jobbade sen även i söndags och direkt efter jobb bytte jag om och satte mig i bilen till Hurva Gästgivaregård för att möta upp Micke & hans släkt på god middag. Även det var en väldigt trevlig em/kväll så det har verkligen inte gått någon nöd på mig inte. Max & Theo sprang omkring & härjade och fick i alla fall i sig lite mat mellan varven;-)

Idag har vi haft en mysig dag trots jobbig förkylning & nu på em hade både M & T feber:( Blir en Vab-dag dag för mig imorgon. Hoppas på lite finare väder imorgon så man kan vara ute lite mer ..idag har det ju regnat en del & varit dö kallt. Nu blir det godis & film.

Ses i veckan;-) <3


Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Sv: Ja usch vilken väder...

Tiramisu, mums! Hoppas febern försvinner fort :)

Kram Annika

2012-04-10 @ 20:45:07
URL: http://soulcityguide.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & tösen

Hej goding,



Näää ingen bebis än.. denna eviga väntan. Jag minns inte, men kom theo o max vaginalt? Ah skönt att de är en av varje iaf.. så inte båda är typ extremt mammiga osv.. Kan väl bli lite krig om er då? :P

Mår ni bra annars? puss o kram

2012-04-18 @ 10:21:09
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0