Läget är okej!


Nya byxor till grabbarna, ett par marinblåa chinos & ett par röda jeans.

Hur gott som helst.

Vet att jag inte varit så flitig på att sitta här och skriva sista tiden men vi har varit så mycket sjuka och alla sjukdomar hit & dit har sugit musten ur mig. Först tre omgångar halsfluss & nu bihåleinflammation, visst låter det underbart:( Har fått utskrivit Kåvepenin alla gångerna & nu har jag väl blivit imun så det hjälper inte. Imorgon ska jag återigen till vårdcentralen för att få genomgå en odling!! Hoppas man kan hitta den äckliga bakterien. Döda den & aldriiiig låta den komma tillbaka.

Max & Theo är friska nu och har varit på dagis hela veckan då jag har legat nerbäddad i soffan/sängen. Det bästa är ju att bara få VILA & då menar jag vila ut ordentligt. Vi med småbarn vet ..hur svårt det kan vara att bara få vara när vi är sjuka så får väl säga att jag hade tur att M & T va friska denna gången;-)

I eftermiddags kom Mickes mamma hit & vi gick tillsammans till dagis och hämtade hem dom små guldklimparna. På hemvägen blev det en sväng inom lekplatsen sen vidare hem för kanelbullar & kaffe i trädgården. Väldigt populärt ;-)

Ikväll har vi haft en lugn kväll, lagade chili con carne och Max & Theo älskar bönor och skulle helst bara äta bönorna. Känner mig trött så blir en ganska så tidig kväll.

Imorgon blir det mys med mamma/mormor!! Max & Theo verkligen älskar sin mormor & farmor och går och frågar efter dom hela dagarna;-) såfort det ringer säger dom farmor mormor..eller om det kommer en bil så är det direkt mormor/farmor;) man vet ju själv hur mycket ens mormor/farmor betydde för en när man va liten. Jag stod min mormor väldigt nära och vi hade det alltid så mysigt ihop. Ibland skulle man vilja bli liten igen för att få igen alla dessa fina, härliga stunder.

Vi ses mycket snart igen, hoppas jag! KRAM

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Leia

Hoppas du mår bättre fina! Mysigt att farmor kom och hjälpte dig. Hon är så go killarnas farmor! Hoppas på att snart få jobba med henne igen. KRAM på er, vi saknar er så!

2012-04-20 @ 19:52:31
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Men usch för alla sjukdomar :-( Hoppas du piggnar till snart. puss&kram

2012-04-20 @ 22:37:43
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Oj vad mycket du lyckades åka på. Vilken otur! Men skönt att kunna ha killarna på förskolan så du fick chans att vila lite i alla fall!



Hoppas du är bättre nu! Jag är på gång även om jag inte lyckats bli helt frisk ännu :).



Kramar

2012-04-23 @ 21:32:38
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Hej vännen.., jobbigt med alla sjukdomar som ni åker på:( hoppas du mår bättre nu;) hur har du det helgerna som kommer tänkte om vi skulle få till en träff? Eller kaffe i stan;) kram

2012-04-24 @ 18:57:54
URL: http://fruhanna.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & Belle

Tack gumman! Ja vi njuter för fulla muggar. Nim verkar ta det bra hittills, men det har ju bara gått någon dag så svårt att säga ngt.. Allt bra med er? puss o kram

2012-04-24 @ 23:11:00
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0