Göteborgshelg!




Jag & söta kusinen Sofia är ute på en mysig promenad!

De hade även köpt ett vin till mig i mitt namn, haha! Supergott.

Världens godaste lördagsmiddag med bakpotatis, oxfilé, rödvinssås &
avokadosallad!

Till efterrätt fick vi nutella semifreddo, hur gott som helst!


Helgen spenderade vi i Göteborg hos mina kusiner och det var precis lika trevlig & mysigt som det alltid brukar vara uppe i götet;-) Tack för en klockren helg, precis vad vi behövde! Max & Theo skötte sig exemplariskt under bilresan både upp & ner.

Det är så skönt att komma bort lite ibland och inte minst barnen verkar älska det;-) dom blir så bortskämda av mina goa kusiner som pysslar om dom hela tiden ;-)


Nu är vi inne i slutet av november och jag tycker att det är alldeles för varmt, grått & disigt väder ute just nu. Kan vi inte få lite kallare väder & kanske tom få lite snö & iaf få EN dag med solsken??DET Tycker jag. Snart dags att börja julpynta, längtar jag efter.

Annars mår vi äntligen bättre igen efter en lång tids förkylning som bara gått runt, runt, runt i familjen. Så hemska bacillusker var snälla och håll er ifrån oss nu tack!! Kommer tyvärr inte gå något vidare då de små går på dagis;-)

Nu har jag precis fixat lite kvällsfika, knäckebröd m gott pålägg & varm choklad.

Ha en strålande fortsättning på denna måndagskväll!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vilken mysig helg! Har allt saknat dina inlägg! Och saknar dig med förstås! Kram vännen

2011-11-21 @ 22:20:36
Postat av: Alexandra - mamma, student, träning

Nä. Inte för varmt. :) Det är alldeles för kallt nu. Saknar dig. Vi får höras snart. PUSS, ses på nyår om inte innan.

2011-11-22 @ 09:13:03
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Alexandra - mamma, student, träning

Hej. Vet inte när vi kan ses. Har massa att göra. Kan du ringa mig ikväll så kan vi bestämma nåt? Kram

2011-11-22 @ 13:42:35
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej söta du! Jaaa det va längesen, det är bra här, knallar på som vanligt med jobb osv vet inte när vi hördes senast va ett litet tagsen ju tyvärr. Ni ser ut att ha det bra, så stora & söta dom är pojkarna. Ser ut som ni haft det trevligt i fina Göteborg & som ni ätit gott. Kramar

2011-11-22 @ 21:31:38
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim & tösen!

Hej gumman,

Äntligen en uppdatering :)

Och TACK :)



Skönt att ni är friska från förkylning nu. Njut innan nästa släng kommer typ :P



Hur går det med jobbsökandet då?



Puss & Kram

2011-11-22 @ 22:41:16
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lilla H

den ser riktigt god ut den där nutella kakan

2011-11-24 @ 13:29:15
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Hanna mamma till Elina och Molly

Hej vännen vilken mysig helg ni haft, den tårtan är sjukt god min vännina tog tipset från din blogg och slängde ihop en tiill vår tjejmiddag igår och den var så god;) hoppas allt är bra med er nu, vi har tyvärr blivit förkylda hela familjen:( dagis och höst:( kramar

2011-11-25 @ 09:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0