Trädgårdsfix & playdate!


Älsklingarna på Vellingeblomman

Theo mitt bland alla fjädrar=)

Söta Anna & pojkarna=)


Härliga dagar, helt enkelt;)

Igår skulle Max & Theo egentligen varit på 1 ÅRS KONTROLL på BVC i vellinge men pga sjukdom fick det ställas in. Blir en ny tid för det i nästa vecka. Istället åkte jag, mamma & barnen till Vellingeblomman (påskbyn) köpte lite fjädrar som jag ska sätta i påskriset sen när det väl är dags. Köpte även fina vår penséer till trädgården. Max & Theo tyckte det var jättekul på V blomman & hade fullt upp med att titta på allt!;) När vi kom hem blev det plantering av de fina blommorna & barnen fick krypa runt i trädgården. Mysigt nu när man äntligen kan börja vara ute mer & mer, älskar att vara utomhus. I helgen ska vi ha husvisning så igårkväll kom Mickes föräldrar hit & var snälla och hjälpte oss att städa & passa barnen. Vi åker nämligen till Göteborg snart så därför fick vi fixa med städningen igår. Blir ju lätt stökigt med två små som drar fram allt hela tiden.

Idag har vi haft våra härliga vänner Anna & August varit här på fika och lek, såå trevligt!! Barnen lekte och vi fick snackat och druckit en massa kaffe;) Tack för idag härliga ni!

Nu ska jag fortsätta lite med städandet, det tar då aldrig slut. Därefter blir det sängen-läängtar!!=)

Kommentarer
Postat av: Mamma till William

Godmorgon hjärtat.

Då är det fredag och första april och inte många dagar kvar till min födelsedag,,hihhi..tänk att jag ska bli 30 år,känns som man bara blir 25..hihi..

Så mysigt med lek dejt och de små får leka av sig och ni mammor får prata massa skoj.Mumsig fika gumman du bjöd på.

Då har dina små samma st som min grabb har nu på kläderna,då vet jag det gumman.

Så mysigt att ni ska till Göteborg,ska hela familjen åka upp där eller blir det bara ni vuxna?

Ha en skön helg min fina vän..puss o kram

2011-04-01 @ 08:51:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gums, vad fina de är! Riktiga grabbar nu :) Jadu hur ska man hinna allt. Har typ ångest för att man inte hinner allt man vill. Men vi mår bra, Nim är lite snorig.. Mår ni bra? Vad bjuder fredagen på? puss&kram

2011-04-01 @ 09:49:09
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Siv Werner

Jag vet alltså inget finare än bilderna på dom underbara tvillingprinsarna. Alla godsaker som visas upp är fina men inget slår bilderna på Max o Theo.Lycka till med husvisningen !

2011-04-01 @ 18:25:30
Postat av: Jen

Så fina bilder! O härligt att se lite påsris med - vår! Puss

2011-04-02 @ 09:39:14
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

Hej hjärtat.Skönt att komma från en helg och bara rå om varandra och mysa med dina kusiner med...Vad för skoj har ni gjort denna lördag? Här blev det en runda bort till mobilia med min vän o son så det var skönt att komma ut o röra på dig..Manen min är på svensexa så vi bara myser denna lördag jag och William.Blev första bebis plagget som man shoppade i dag..kunde inte hålla mig,,hihihih...

Hoppas att vädret är lika fint hos er som det är här i Malmö..NU är våren här..blev även nyinköpta växter till fönstret..ska köpa hem till balkongen i dagarna med och pynta,,så skoj att fixa nu när det är vår o mera värme..Ha en mysig lördag min fina vän.Puss o kram i massor

2011-04-02 @ 15:30:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman, låter som en mysig helg. Vi har haft min pappa på besök :) Och så har Nim GÅTT!!!! puss o kram

2011-04-03 @ 14:32:42
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

God kväll min fina vän.

VA mysigt att er helg var en trevlig helt i Göteborg :) Alltid skoj att komma från men alltid bäst hemma :)

Min helg har med varit en mysig helg.I dag blev det en vända till Skopunkten och köpte ett par gympaparskor till min prins :) I dagarna kommer jag ta en promenad bort till plantagen och köpa fler vår blommor o pynta balkongen...När det är vår ska det invigas med massa fina färger.

Jag köpte mina gummistövlar på ica Maxi i Trelleborg för endast 199 kr finns i röda och prikiga med..Är så nöjd över dem.

Ha en skön söndag.ska snart börjar med middagen sen är det massa mys som gäller..Puss o kram till min söta vän..

2011-04-03 @ 17:22:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Lilla H

Vad söta i varsin vagn!

2011-04-03 @ 19:56:26
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Godmorgon! Hoppas natten varit till belåtenhet..;-) här har det inte gått o somna alls..tänkte höra med dig om du har en mailadress jag kan maila till?



Härligt m vellingeblomman, vi var också nyligen där. Fick med ett par vita fjädrar hem..och godis..hm..! ;-)



Önskar dig en fin måndag!



Kram

2011-04-04 @ 09:24:38
URL: http://vitha.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gums, nä vi lägger inte ner bloggen :)

Ångrade mig. Eller samma dag som jag ville lägga ner den så tar ungen sina första steg. Måste vara ett tecken :P puss o kram

2011-04-04 @ 11:18:58
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: konferens göteborg

Trevlig post och jag kände att det var bättre från många av de andra posterna på bloggen.

2011-06-16 @ 09:21:55
URL: http://oceangroup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0