Måndag var det ja!;-)


Fina halvsystern!!!

Dagens köp! Härliga skor från Åhléns & smink & nagellack från H&M.


Har haft en bra start på veckan som började med en härlig sammanhängande nattsömn. Blev därefter god frulle & sedan lite städning på det. Vid lunch åkte jag in till stan för att träffa min fina Nathalie för mys på stan! Blev en god lunch på Lilla Torg och lite shopping. Timmarna gick fort och jag åkte hem till min fina familj & vi fortsatte med lite trädgårdsfix. Vi har nämligen köpt en häck som det nu fixas & donas med för att få igång självbevattningen;-)

Imorgon ska vi ner till skanör & mysa!!<3

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack för en uuunderbart mysig dag! <3 du gjorde min dag som alla andra gånger! älskar dig syrran :*

2011-07-11 @ 23:47:45
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon snäckan..Va mysigt att umgås med din syster yster...så söt hon är..men inte lika söta som dig gumman :)

Hoppas att allt är bra med dig denna sköna sommar morgon..I dag hade jag velat ha en egen trädgård och mysa och dricka mitt morgon kaffe och mys..Hoppas att man hittar något tills nästa sommar :)

Alltid skoj att shoppa..Så skoj att ni hittade en fin häck till trädgården,,ska bli skoj att se.HUr ser nästa vecka ut för en mysig eftermiddags dejt..Vi kommer mer än gärna ner till er men då tar jag med mig fikan :)

Ha en fin tisdag..puss o kram

2011-07-12 @ 09:54:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Å lilla torg är så himla mysigt.



Tisdag idag, hoppas ni har en härlig dag i Skanör! Kramis



Ps: Fina inköp ;D

2011-07-12 @ 10:41:41
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Hej.. Fin och intressant blogg.. Schysst och cool design.. Har själv en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar Mio och Leon.. Kram Pappa Gabriel..

2011-07-12 @ 18:39:13
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll snäckan...På måndag är vi bortbjudna till några vänner på fika så vi kan inte komma hem till er på måndag men det kommer fler gånger...

Hur ser de andra dagarna ut för er söta vän

Ha en skön kväll med killen din,,antar att grabbarna sover redan så gott i sina sängar..Saknar er jätte mycket..I morgon är det socker belastning så det ser man inte framemot,,inget skoj...så min man har semester i morgon så det är skönt att man inte behöver ta med sig prinsen till barnmorskan...Puss o kram

2011-07-12 @ 21:29:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Gokväll vännen!



Ja visst är det, känns så somrigt att kolla på det. Oh ja, programledaren är inte helt fel att kolla på han heller haha



Åå så roligt att du oxå funderat på frisör, ett jätteroligt yrke :)



Kram & godnatt till er finisar

2011-07-12 @ 21:42:28
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0