Nu går det undan!



Den väldigt goda lunchen på Olof Viktors i Glemminge.

Utsikten från rummet!

Micke kollar in utsikten..


Jag med min fina vän!

Fotot tog vi i ett riktigt schysst rum, stort vitt rum med härlig yta & på
väggarna kan ni skymta Carolina Gynning härliga tavlor!

Killarna skulle givetvis spela lite=)

Den fina chokladpannacottan som jag tog till efterrätt

God äpplekaka!

Min goda söta drink..

Sötisen;)

Innan fördrinken..i rummet bredvid;)

Vackra Anna!<3

Idag, Max med söta Filip & Viktor

Max vill också upp:)

Theo & Filip, sötisar..

Söötaste Cecilia, underbara syssling!! Tack för idag<3

Våra små busfrön utvecklas verkligen i rasande fart just nu och nästan varje dag lär de sig något nytt. De har båda krypit ett tag nu på sitt egna sätt och nu har Theo börjat ställa sig upp i sängen, första gången idag och man märkte verkligen att han tyckte det var så kul;) Max ställer sig än så länge bara på knä. De älskar dammsugaren och blir alldeles lyriska såfort den åker fram. Äter bara mer & mer, matvrak;)) De sover helt ok då de oftast vaknar för att de tappat nappen. Vi matar aldrig tidigare än 07.00 om mornarna. Max har varit lite tjurig nu i några dagar men tror att det är en till tand som är på väg upp. Måste åka in till stan snarast & köpa hem ännu fler bitringar då vi blivit av med flera stycken & det behöver dom verkligern ha nu när det kliar så mycket i deras munnar/tänder!! stackars små..

Vi har haft en jättebra vecka och i torsdags åkte vi till Ystad Saltsjöbad tillsammans med våra vänner Anna&Christian. Vi stannade över tills fredag eftermiddag. Vi hade en väldigt trevlig vistelse och njöt för fulla muggar. På vägen dit stannade vi på det goda cafeét Olof Viktors i Glemminge & vi åt goda mackor och efteråt varsin god kaka. Väl framme vid YSB, checkade vi in & bara strax därefter var jag klar för att inta min behandling som blev en massage. En mjukgörande massage & gud vad skönt det var. Därefter blev det bastu, badning, bubbelbad, utomhusbad m.m! På kvällen bjöd våra fina vänner på fördrink samt tilltugg inne på deras rum. Vi gick sedan ner till restaurangen & åt en god trerätters middag.

På fredagen hade vi utcheckning kl, 11.00 men innan dess hann vi ju såklart med att inta frukostbuffén som var fantastiskt god. Därefter stannade vi kvar och badade och njöt ett par timmar till innan det var dags för hemfärd. Hit kommer vi verkligen åka snart igen och unna oss lite härlig lyx i vår ibland så stressiga vardag! Kan varmt rekommendera Ystad saltsjöbad. Barnen hade haft det jättebra & varit så duktiga hos mamma & sovit gott hela natten. Känns faktiskt himla skönt att kunna lämna dom och veta att de alltid har det sååå bra.

Idag (söndag) har vi haft min fina, underbara syssling på besök och även hennes systers barn var med. Vi fikade och lekte med barnen, jättemysigt och Max & Theo tyckte det var SÅ intressant med Filip & Viktor som är lite mer än 2 & 4 år gamla:) De känner ju så väl på sig att de också är små barn. Nu sover våra små prinsar och Micke är & storhandlar inför veckan. Ikväll ska vi göra egna hemmagjorda hamburgare och kolla på Solsidan! Världens bästa serie. Som jag har längtat och äntligen börjar det igen.

Tack till alla Er som förgyllt min vecka<3 STOR KRAM

Kommentarer
Postat av: Caroline

Låter så härligt och det är ni verkligen värda!



Kram på er

2011-01-16 @ 17:06:14
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Bekki

Oohh så mysigt ni verkar ha haft det! Olof Viktors har SÅ goda kakor o bakverk :) Jag och Jocke har också varit på YSB några gnger, lugnt och skönt och härlig spa-avdelning! Visst är det snyggt med Gynnings tavlor på väggarna! Jag har späckat schema i januari men i februari MÅSTE vi styra upp en date! Puss

2011-01-16 @ 18:34:53
URL: http://bekkis.blogg.se/
Postat av: Mamma till William

God kväll hjärtat.

Så mysig mini semester ni hade med era kära vänner.

Hoppas att allt är bra med dig denna söndag kväll.Tittar på Solsidan :) Hur ser din torsdag ut för en mysig fika...Vill ni komma över på en fika här eller en mysig fika på Ilva? Saknar er redan snäckan...kram kram kram

2011-01-16 @ 20:14:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Godmorgon gumman..

Här är det bra men ändå inte..Ont i halsen..man märker hur ofta man sväljer för det gör så ont...Inget skoj..

Hoppas att det snart är över så vi får träffas i dagarna.

Helgen har varit en mysig och härlig helg med massa mys på högnivå..I går fick man väldigt trevligt besked som gjorde mig så lycklig :) Kan ta det när vi träffas :) Hörs av i dagarna så får vi se hur jag mår om inte så får vi träffas i nästa vecka..kram kram kram

2011-01-17 @ 10:21:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman, vad de växer :) Och det så mysigt ut med hotell och så :) Mår ni bra annars? Vad bjuder veckan på? KRAMIS

2011-01-17 @ 11:23:56
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anna Zimmer

Heeeej!! Jag har bil denna veckan. Så jag kan ta mig ner om det blir lättare? Vore så skoj att ses! :-)



Kramar!!

2011-01-17 @ 16:46:01
URL: http://zimmersdagbok.wordpress.com
Postat av: Anna

Tack för en supertrevlig vistelse i Ystad! Allt var perfekt, från lunch, bad och drinkar till bästa sällskapet! Vi ses imorgon! Puss

2011-01-17 @ 19:43:10
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Jag vill oxå förgylla din vecka snart. Vi får se om vi hittar nån tid snart. Vi skulle ju ut o äta, vi o männen! Får bestämma ett datum!

Ja, nu utvecklas ungarna fort. Jag hoppas jag får va med lite med leia... Hann knappt se henne igår, va lite ledsen för det.

KrAm

2011-01-18 @ 08:11:38
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej söto! Vi hade gärna kommit och vi hade gärna haft er här på Nims ettårsdag. Men så synd att det är så långt mellan oss :(



Med oss är det bra, dock är gubben magsjuk.. så jag bara hoppas att vi slipper! Ni har sluppit va? Fytusan.. :/ puss och kram

2011-01-18 @ 11:24:36
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: mamma till William

God eftermiddag gumman..

Hoppas att allt är bra med er denna tisdag..Saknar er jätte mycket så snart får vi träffas igen.Har något roligt att berätta för dig :).Lämnade nyss en komentar inne hos Anna att träffas på en mysig hemma fika här i nästa vecka,,får hoppas att vi kan på samma dag för det hade varit så skoj att ha er alla tillsammans här hemma för en mysig fiak för oss mammor o våra små prinsar :) kram kram

2011-01-18 @ 12:41:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Caroline

TACK söta du! :-) Det är bara hojta till om något skulle falla dig i smaken ;-)



Hur har du det i nästa vecka? Kanske du och sötisarna vill komma över en stund på lite fika :-)

Kramar!

2011-01-18 @ 13:20:57
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Veronica

Hej gumman =) Ja än sålänge bara gubben som är sjuker.. så vi hoppas vi slipper! Ja vi hade ju haft SÅ kul tillsammans! Men ngn gång ska vi allt träffas! Sådetså! Eller hur? =) Haha ja jag kan tänka mig att det galet med två.. jag menar, jag har ju EN.. och det är tillräckligt! hehe.. puss och kram <3

2011-01-18 @ 22:35:59
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Godmorgon hjärtat mitt.

På måndag kommer Anna och prinsen hem till oss på fika och jag hoppas att du med kan på måndag,,för det hade varit så skoj alla samlade :)

Vad för skoj ska du göra denna onsdag? kram kram kram

2011-01-19 @ 11:20:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack!! :-) Torsdag nästa vecka, kan du då? :-) Kramar!

2011-01-19 @ 17:26:54
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Jen

Åh, vilka fantastiska dagar! Jag riktigt njuter av bilderna. Och Olof Victors, deras mat - o efterrätter - är så fantastiska! :)

2011-01-19 @ 17:42:43
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: mamma till William

God kväll hjärtat.

Det är okej med mig..Ret hosta nu på kvällen små störigt..svårt att låta bli att inte hosta..

Får hoppas att det är bättre snart med mig.

Synd att du inte kan på måndag men det kommer fler tågFår snart bestämma en dag som vi träffas igen för vi saknar er jätte mycket.

Vad för skoj ska du göra i morgon? Här blir det en promenad med min prins sen bara slappa..så skönt med såna dagar med..Nästa vecka blir det en del mamma träffar,så skoj..så vi hoppas att vi får träffa er med..Kan tisdag och onsdag....Sov så gott snäckan.kram kram kram

2011-01-19 @ 23:08:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: K

Oj vilka sötnosar duhar! ^^ nog det sötaste jag sett!

2011-01-24 @ 19:42:34
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh jag älskar YSB, har varit där 3 gånge roch vill dit igen när jag läser här!



Tvillingföräldrar som ni är måste det ha varit helt underbart att få bli bortskömda där=)

2011-02-10 @ 21:19:55
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0