God kväll!


Uppe på hästryggen denna torsdagsmorgon!


Max nybadad.

Theo också nybadad & lockhårig;)



Började dagen med en blåsig men härlig ridtur på min fina häst Royal tidigt imorse. Han var så himla duktig trots blåsten! Inte alla hästar som kan hålla lugnet så som han kan. När jag kom hem var det lunchdags och barnen blev matade av Micke och såg allmänt glada och nöjda ut. Det var riktigt skönt att komma ut en runda och ladda upp med ny energi.

Micke tog sedan ut barnen så dom fick sova gott i vagnen och jag passade på att städa och duscha sen har vi myst här hemma, barnen har tittat på sin nya favoritserie " I drömmarnas trädgård" och nu ikväll fick sötisarna bada och nu sover de gott sedan någon timme tillbaka.

Sitter nu & slötittar på "Svensk Maffia" och dricker god iskall Coca Cola ;) Ska faktiskt snart gå & lägga mig! Längtar efter att få känna mig sådär härligt pigg igen som man gjorde förr (innan de små fanns) men det får nog bli när pojkarna kommer upp i tonåren;) då är det vi som får tjata på dom att de ska gå upp varje morgon, hehe!=)

Imorgon har vi den härliga fredagen här igen och då ska vi ut på lite olika ärenden hela familjen.

Vi hörs, kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söta bilder på pojkarna!

Ha en mysig fredag!

Vi ses snart!

Puss

2011-02-17 @ 23:29:49
Postat av: Caroline

Vackra barn! och vad mysigt med en ridtur!



Har du planer på måndag Snäckan? Det ska bli strålande sol, kanske en promenad igen (om det inte blåser storm)? :)



Ha en fin helg!

Kramar på er

2011-02-18 @ 09:53:00
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gums, jo precis. Dagarna bara springer iväg... :S Jo jag är också helt slut så kan tänka mig hur du är med TVÅ små vilda :P Vår gårdag var kanon. Hade trevligt sällskap sen var vi på middag. Idag är det fredag, vilket betyder jobb! Hoppas ni får en fin fredag, puss och kram

2011-02-18 @ 09:53:53
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Caroline of Malmö

Vilka gosiga lockar! Hade varit jättetrevligt att ses. Så fort jag blir piggare mailar jag dig så bestämmer vi nåt! Ha en underbar helg! Kram

2011-02-18 @ 16:43:41
URL: http://carolineofmalmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0