Regn & regn:(


Fina vänner som Josse växer inte på träd!!;-)<3

Godingar!

Vi hade iaf tur med vädret igår & kunde mysa lite utomhus i vår trädgård.

Handlade dessa två till Max & Theo på H&M! Perfekt inför hösten.



Nu börjar man allt bli trött på denna regniga sommar:( Vill hellre ha höst istället för detta tråkiga sommarväder!!! Tycker att hösten är riktigt vacker. Känner mig dock långt ifrån klar med sommaren...så solen kom tillbaks illa kvickt;-) Vill mysa med mina små grabbar på stranden några gånger till. Just nu sover de små inne i sina sängar efter ett par timmar på dagis.

Imorse när de kom till dagis kom det fram två söta små tjejer, lite äldre än max & Theo och dom började krama & pussa på mina små grabbar;-) så söööttt!! Theo verkligen kramades tebax och skrattade, gullefjun<3
När jag kom & hämtade sa lärarna att det hade gått jättebra idag & att de hade ätit 2 port mat, de brukar äta ordentligt, skönt!

Blir en innemys dag för oss sen när de vaknar och jag hade tänkt att dom ska få rita lite. Senare ikväll ska jag hämta in mina hästar från betet..vill inte ha dom ute längre nu i detta vädret så nu åker de in på nätterna. Kan tänka mig att kanske ta ut dom igen..OM vädret blir bättre!!

Igår hade vi finbesök, nämligen världens bästa Josse va här & hälsade på oss. Hon hade bakat goda kanelbullar som hon hade tagit med sig. Kommer sakna denna underbara människa nu när hon skall börja plugga till polis uppe i Umeå men som tur är så kommer hon ju ner vid storhelger & hälsar på! <3 Gud vad jag är glad för att just DU började hjälpa mig med mina hästar för sådär snart 12 år sedan..;-) Pga hästarna kom du både mig & min familj nära!

Nu ska jag hinka lite kaffe för blev plötsligt väldigt kaffesugen;-))

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till NIm.

Hej vännen! Vad fina bilder. Och snygga tröjor. Ibland kan H&M verkligen :) Jag älskar ju marinblått & randigt! Hur är det med er? Mår killarna bra? Sover de bättre nu när de är på dagis? Och hur har ni klarat er från alla dagisbasiller? Hoppas ni har det bra, puss o kram

2011-08-11 @ 15:28:38
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej vännen, riktigt skit väder känns verkligen som hösten är här:( vi får träffas en helg istället för imorgon har lite att göra dessa två veckor( kan berätta mer när vi ses) ni måste ju komma hit en dag tycker jag kramar!

2011-08-11 @ 22:04:49
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll snäckan..Jag saknar dig jätte mycket och din små grabbar med..

Tittade tillbax lita i din blogg,,,oj vad små våra små grabbar har varit..Får träffas snart igen...Fast min prins börjar på dagis så träffas vi mer än gärna efter det..Ni är så välkomna på fika och lek här hemma...Min man är hemma en vecka till sen inskilning 2 veckor sen massa fika tid innan bebisen kommer..puss o kram på min fina vän..kram kram

2011-08-11 @ 22:45:48
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0