Kusinträff & Babyshower!!


Njuter:-)

Mumsiga krustader med räkfyllning

Gott med ostbågar;-)

Fiina Sofie & Emmeli

Hihi, sötis;-)

Alla barnen fick också fika!!

Presentöppning;-)
Helgen gick fort & det var full rulle hela helgen. På fredagen hade vi en lugn hemmakväll framför tv;n med goda ostar och vin. På lördagen efter barnens middagsvila åkte vi ner till mina kusiner i skanör. Även mina kusiner från Göteborg var nere så alla var samlade, mysigt! Mina små kusiner gick runt & passade Max & Theo heeeela dagen, kvällen & natten;-) Ni är sååå duktiga!!<3

När vi kom blev det god fika, kaffe med god rulltårta..därefter mös vi runt och sedan började tilltugget med gott rosé & bubbel innan den goda grillaftonen trädde i kraft. Det serverades grillad oxfilé & fläskfile inlindad med bacon. Goda ugnsbakade potatisar samt en massa goda såser & sallad. Till efterrätt blev det en suveränt god hemmagjord chokladsås med vaniljglass. Efter desserten bestämde vi oss för att åka hem då klockan hade hunnit bli 23.00. Max & Theo somnade såfort vi startade bilen & vaknade snabbt till när vi bar in dom sen somnade vi alla på studs efter en otroligt trevlig kväll. Älskar min släkt..;-) Vi har alltid så jäkla roligt tillsammans!!

På söndagen var det några trötta föräldrar & barn här hemma;-) När barnen & Micke vilade på dagen så åkte jag hem till min vän Emmeli som hade ordnat babyshower för vår vän Sofie. Det var en jättemysig eftermiddag och Sofie blev såå glad;-)) Vi fick god fika som Emmelie hade fixat och det blev presentöppning, mysmys!!

Vi somnade tidigt på söndagskvällen;-)

Idag har M & T varit på dagis & de hade ätit jättemycket falukorv med stuvade makaroner, blev nästan lite avis för gud vad det är gott..;-)) måste jag göra till middag här hemma snart en dag. Har även varit hos mina hästar två gånger idag och hunnit med att tvätta. Hela eftermiddagen spenderade vi ute i trädgården, har faktiskt varit lite sol här idag, såå underbart!

Ha en fin måndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gums.. meen det låter ju väldigt mysigt med babyshower :) Du hinner en hel del när ungarna är på dagis :) Vi åker ett helt gäng till Barca. vi ska på Herbalife extravaganza. Så vi har med oss barn, barnvakter (Nims farmor och hennes kille + ungdomarna) så åker min mamma o bror med. Och Nims stora kusin. Så vi är ett gäng på 12 pers typ. Vi har hyrt en lägenhetn med pool :) så det blir nog Najs :))) Ni har ingen resa på gång? puss o kram, ha en bra tisdag

2011-08-16 @ 11:32:00
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman,

Ja jag tror semestern blir kanon :) Barcelona är ingen direkt barnvänlig stad så därför hyrde vi lägenheten eller radhuset som det faktiskt är en bit utanför. Blir nog great.

Åh Rom! Varit där innan? Jag har aldrig varit där men skulle gärna åka dit. Blir det som en weekend då? Ska mamma ha killarna? Skönt att komma iväg lite på tu man hand :) Vi har haft en bra dag, ni? puss o kram

2011-08-16 @ 22:23:22
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0