Fredagsmys nästa!


Regnet har fortsatt ända tills nu då det faktiskt verkar vara lite uppehåll, koprs i taket! Max & Theo fick idag inviga sina fina nya regnställ på dagis då alla de söta små barnen skulle ut och plaska i alla vattenpölar på gården;-) Efter dagis sov de ute i vagnen i 2h så de har fått vara ute en hel del idag trots vädret.

Äntligen fredag och senare ikväll blir det myskväll med goda ostar & charkuterier från Möllans Ost & gott vin till det, mums!

Snygg dunjacka från Zara till M & T!

Varsin snygg dunväst måste de ju också ha;-)

Snyggt från Lindex!

Visst är Reese Witherspoon så snygg på dessa bilderna!
Har suttit och tittat igenom en massa sidor på nätet & tidningar och måste bara säga att jag älskar höstens mode. Vill bara shoppa ihjäl mig just nu både till mig själv & till mina pojkar.

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll hjärtat..

Här är allt bra med oss alla..tröttar nu än för några vecka sedan..men tror mina järn värde ställer till det en del med..Hoppas att du har haft en fin fredag och får en mysig kväll med goda ostar,,,det är något som jag saknar jätte mycket men snart får jag äta det igen...Hoppas att du får en skön helg..HIHIhi..min prins plaskade jätte mycket i vatten pölar när han var ute med sin pappa innan i dag...hihihi...de hade filmat det så det var skoj att se..

Jag kan höra av mig sen när jag vet tiderna till dagisit när det väl är dax.Ha en skön helg söta vän..puss o kram

2011-08-12 @ 20:29:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gillar verkligen de där bilderna på Reese!

2011-08-12 @ 21:30:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Hej gumman, i helgen (eller idag) blir det barnkalas. Sedan har vi inget inplanerat. Då våra boys måste ner och fixa golv och kakla pån centret så ska vi vara med kidsen :)



Skönt att de sover bättre :) Nim sover i regel 12-14 timmar utan att vakna. Dock var lite svårsövd nu när vi varit iväg men det blir väl så.



Han har fått sina 16 av 20.. o de andra kommer väl när de kommer. Vet inte hur de ska få plats bara (?)

Era killar, har alla tänder kommit?



Nim gillade marknaden, sålänge man får gå själv så äär det kul :) Antar att M och T är likadana?



Vad bjuder er helg på?



Puss och Kram

2011-08-13 @ 09:51:01
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Godmorgon sötnosar



Hoppas ni mår bra. Vi har varit i Stockholm. Kom hem igår, lagom till fredagsmyset :)

Lät som ni hade en mysig kväll, så gott med ost o vin ;)



Kram o en fin lördag till er

2011-08-13 @ 10:02:09
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Oj det blev inte mkt sömn. Blir de gnälliga dagen efter då? Nim kan bli det, eller om han inte får sova klart på morgonen.. ibland söver vi om honom ifall han vaknar runt 8 tiden och är gnällig. Endast? Inte mkt tänder kvar ju :) Åh vad mysigt det llåter med babyshower. Hade ni det för era barn? Jag känner ingen som haft det. Är väl mer i USA man har det? :) Är det jobbsökande som gäller idag? Vi ska iväg på lite jobb. Och så fixa pass :) puss o kram

2011-08-15 @ 10:37:26
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Bekki

ÅÅhh vad jag blev sugen på ostbricka nu! Möllans ost is the shit!!! :) Reese är jättesbyg på bilderna, jag gillar också höstens mode riktigt mkt!! Shoppingklockorna ringer... :)

2011-08-15 @ 11:02:53
URL: http://bekkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0