Höst inredning



God start på lördagen!

Fredagens kvällsmys framför tv;n!




God eftermiddag på er!

Blir så himla sugen på ny inredning varje ny årstid. Älskar alla härliga höstfärger på kuddar och annat som värmer upp den i övrigt vita inredningen. Det jag är som allra mest sugen på just nu är att få ett riktigt mysigt Lexington sovrum.

Annars tycker jag att denna lördagen har varit lite väl grå? Vill ju ha tillbaka den där härliga höstsolen som är så mysig. Idag började vi dagen med goda American pancakes & sen har vi mest haft en hemma-fixar-dag & fått tvättat x-antal maskiner m.m!

Om en stund kommer M föräldrar hit & äter lite middag tillsammans med oss. Micke är just nu & inhandlar alla ingredienser till kvällens middag & det kommer garanterat bli en god sådan. Är verkligen en livsnjutare när det kommer till mat :) Har alltid varit väldigt intresserad utav god mat & började redan tidigt intressera mig för matlagning. Mycket detta tack vare min kära mamma & pappa som båda två varit en STOR inspirationskälla till detta intresse.

Barnen sover just nu (sen middagsvila) men de borde snart vakna och då är det dags för de små att få sin gröt som de älskar. Bäst att de får sin mat innan vi äter vår middag för annars blir här ett jäkla liv vill jag lova er:)


Önskar er en FABULOUS lördagskväll!!=)

Kommentarer
Postat av: Anna-mamma till en underbar prinsessa

Godkväll. Hoppas ni haft en trevlig lördagkväll. Jag jobbar som personligassistent. Vad gör du när du inte är hemma med dina prinsar??? Hon brukar vakna vis 5-6 tiden och äta sin välling, men oftast så somnar hon om igen och sover till 8 och då få sin gröt. När brukar dina prinsar vakna??



Kram kram

2010-10-23 @ 21:38:28
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim!

Hej gums.. åh ännu mer uppdateringar :) KUL! Aha du ville ha en matblogg, how come? Något särskilt då eller bara lite olika recept och inspiration? Inredning är kul, vi har ju massa rum kvar att göra om här i huset. Ska bara få lite hjälp av mamma, sen sätter vi igång :) Kram

2010-10-24 @ 00:04:11
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emmely

Ser saa gott ut!! Verkar som om ni har haft en riktigt mysig helg!! :)

2010-10-24 @ 09:23:31
URL: http://www.hearthomelife.com
Postat av: Anna-mamma till en underbar prinsessa

Godmiddag. Ja, detta börjar bli jobbigt. Känns som man får ringa läkaren igen på tisdag. Men hoppas jag slipper det.

Jag jobbar inom Tomelilla kommun, trivs riktigt bra. Nä, sömn är man inte bortskämd med längre. Men på något konstigt vis så får man vardagen till att gå ihop ändå.



Kram kram

2010-10-24 @ 12:12:13
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0