Bättre igen!



Fullkomligen njuter!!=)


Älskar denna delen av vår trädgård!



Så skönt nu när det är lite svalare igen. Det har absolut inte varit någon hit att ha spädbarn i denna värmen. I förrgår när det var såå varmt så var det riktigt synd om Theo som nästan fick panik i värmen. Det fullkomligen droppade om honom och han skrek precis hela, hela dagen. Max klarade av värmen lite bättre men även han var helt matt. Jag själv har inte heller haft världens bästa humör de senaste dagarna då jag själv ibland kan ha problem när det är för varmt. Får lättare ont i magen och har mått väldigt illa i några dagar nu. Igår var det svalt & skönt och vi hade två betydligt gladare barn här hemma. På f.m var jag iväg på föräldragrupp och många sa att deras barn hade varit väldigt kinkiga de senaste dagarna.

Våra älskade barn har sovit hela nätter nu i snart en vecka och ingen är gladare än vi för detta. Jag har t.om gått upp före grabbarna här hemma en del mornar och kunnat unna mig en god frukost i lugn & ro:) Det kallar jag lyyyyx!!=) Idag steg vi alla upp vid 09.30 och då var det matning av barnen och oss själva och en kort stund därefter fick vi besök av Sofie, Mathias & Tova. När de hade gått tog vi med oss barnen ut på en härlig promenad och nu har vi tagit en fika i trädgården, klippt gräset och barnen ligger och busar i vagnen. I början tyckte de inte alls speciellt mycket om vagnen men nu ligger de gärna där i flera timmar i sträck. Visst får man vagga dom och köra rundor emellanåt men bara att de vill ligga där längre stunder gör mig glad.

Har jag ringt och bokat visning till en gård i vellinge så vi ska dit och titta nu snart. Blir nog kinamat till middag ikväll!! Så längesedan & såå gott.

Vi hörs,
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mad

Ja det är synd om di små när det är såhär varmt. Wincent kutar runt i blöja dagarna i ändå och svetten rinner om honom..Hemma är han naken=) Men som tur är funkar ju plaskdammar, pool och havet när dem är lite äldre. Värre för dem är det när dem är pyttesmå som dina små mirakel!



Spännande med visning! Jag vill också flytta!

2010-07-14 @ 18:45:35
URL: http://mamamad.se
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Usch ja. Värmen är inte rolig när man har bebis :(

Leia sover typ hela nätter. Jag läste nånstans att hela nätter räknas som över 6 timmar i sträck.... Leia sover iaf 8-9 timmar i sträck (oftast, ibland 6). Somnar vid 9, senast halv 10 och sen vaknar hon kl 5, äter en flaska mat och sen somnar hon om till kl 7. =P Underbart tycker jag. Då har man lite kväll med mannen oxå.

Ammar (ammade?) du? Roligt med gård. Vill börja rida igen men ja... Verkar inte finnas tid eller pengar nu :/ Saknar det så himla mycket.

2010-07-14 @ 20:40:53
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Bina

hej hej =)

hur e de med er i värmen ?

vi har kört runt överallt för o köpa fläkt, men slut över allt.

Idag fick dom in en ny leverans på bauhouse så där ifck vi äntlogen tag i en.



Jaså ni kollar gård, var i vellinge såfall?

Ska du ha din/dina hästar där då ?

Ha de bra.

kram

2010-07-14 @ 22:17:50
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Annelie

OOoh vad kul med gård. När jag bodde på gård gnällde man en del, men nu i efterhand är de ju UNDERBART! =)

2010-07-15 @ 00:00:36
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

God morgon söta...Hoppas att allt är bra med dig och dina sötnosar...Så skönt vädret blev denna dag med...Hoppas att du njuter och får en skön dag.kram kram kram

2010-07-15 @ 10:24:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Vet inte om jag svarade dig igår :)

Ja, visst är man fri när man inte behöver amma hela tiden. :P Då kan mannen mata dom oxå. Underbart! Så skönt! Ibland orkar man bara inte ju.

kraaam

2010-07-15 @ 17:24:14
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Jen

Absolut, hade varit roligt att ses! Vilka härliga bilder vännen :) Hoppas du får en toppen.fredag! Puss

2010-07-16 @ 16:13:04
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0