Årets första tisdag!








God eftermiddag/kväll! Vilken härlig dag detta har varit. Imorse gav jag mig ut i vintervädret för att ta ut alla hästarna. Då min ork inte är den bästa nu så blev det många pauser för att orka med att bara orka ta ut alla de fina varelserna och fick bli en snabbmockning då jag dessutom höll på att frysa ihjäl därute. Det var underbart skönt att sedan komma hem till sitt varma hus. Efter en varm dusch kände jag mig lite bättre i både rygg & leder! Efter bara en kort stund kom Sofie & hennes söta dotter Tova och hälsade på. Sofie hade varit så snäll och köpt med sig goda kycklingklubbor, frallor & goda kakor som vi alla tre smaskade i oss utan problem & vi blev såå mätta=)
Uppskattar verkligen vänner som Sofie som förstår att man inte är så pigg just nu & som kommer förbi & skämmer bort en på detta sättet:) Du är go du gumman!!Tack=) Det var verkligen mysigt att få lite sällskap av två sådana söta tjejer =) Fick kort efter att de hade åkt ett glädjande besked från försäkringskassan & det gjorde bara dagen ÄNNU bättre. Denna kvällen blir lugn, M kommer snart hem från jobb & då ska vi svänga ihop en god spaghetti m. köttfärssås. Kanske kommer det något bra på tv ikväll måntro??

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

jaaa twins brukar ju komma lite tidigare. jag gick över 11 dagar kram

2010-02-14 @ 19:50:12
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0