11 jan 2010!




Lånade denna fina bilden på söta
Josse!



God eftermiddag
på er. Då var det måndag igen och som vanligt gick helgen i en faslig fart. kalendern är ganska så full denna veckan men mycket beror ju helt klart på hur jag mår & känner mig från dag till dag. Vissa dagar orkar jag helt enkelt inte göra ett skvatt mer än att bara ligga hemma i soffan en hel dag då illamåendet & värkarna här & var blir alltför påtagliga helt enkelt. Idag har jag tagit hand om hästarna och sedan träffade jag min söta vän  Josefine en gammal vän från gymnasietiden. Vi fikade på mitt favoritställe Märtas i höllviken, hur mysigt & trevligt som helst. Åt en god caesarsallad och blev mätt & belåten :) Längtar tills sommaren kommer då det kommer göras många goda sallader här hemma i alla dess olika varianter. Kom hem för en dryg halvtimme sedan och har grymt ont i ryggen just nu:( Tror det beror på stolen jag satt på inne på Cafeét som var lite hård för min just nu väldigt onda rygg. Blir därför en timmes vila i soffan nu.


Kommentarer
Postat av: bina

Hej tjockis ler



Hur e de med er ?

Va kallt det är, vi hade -15 förra veckan. Men guud så fint med all snö =)



Ha de bra kram

2010-01-11 @ 21:15:34
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: bina

Jo vi hade de bra.

Själv då ?



Bakade kladdkaka igår, med after eight sååå gott =)

I morgon kommer mina föräldrar hit en sväng.

Jobbar du fortfarande ?

kram

2010-01-11 @ 22:06:44
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter som en härlig dag med en fikadate! Synd vi inte bor närmre, hade vart kul att träffa dig =)



Hoppas allt är bra nu igen med ryggen efter vila, förstår att det är tugnt att bära på magen.



Förresten, har ni tvillingar i släkten? Brukar ju kanske vara så att man har det på någons sida när man väntar det (inte alltid så klart).. =)



Kram sötis

2010-01-11 @ 22:33:06
Postat av: Lisa

Hej!!



Jag har faktiskt massor med tid denna veckan! Bor i närheten av värnhem och stallet ligger i hötofta! Har du tid något denna veckan? Kankse kan ses i vellinge eller höllviken om du inte skulle vara påväg in till malmö förstås =)



Kram kram

2010-01-12 @ 07:17:19
URL: http://glasogonfri.blogg.se/
Postat av: Jenlen

Hej kära Gabbi!

Hoppas du har en bra tisdag & vakna upp utvilad o inget ont eller illamående idag då :)

Vilken söt tjej din vän är, lät som en toppendag för dig igår! Jag va på bio igår såg har ni hört om Parkers tror jag den heter med sarah jessica parker o hugh grant en bra film.

Hoppas du får en bra dag! jag jobbar sen efter ska jag fixa mina naglar,äntligen.Kramar

2010-01-12 @ 12:23:42
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenlen

va trevligt att din mamma fyller år, grattis till henne :) mysigt med fika osv.JApp det va en månadsen ja va där så behövs mina naglar brukar aldrig växa innan men nu gör dom de det är ju typiskt!



Åh va härligt att känna dom små liven i magen :)kan tänka mig att det är en underbar känsla.

Hoppas du får en lugn o skön fortsatt em kära du!

kramar

2010-01-12 @ 15:21:26
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fredag passar mig jätte bra! Mimmas blir också perfekt. Vi kan ju höras på facebook om en tid osv under dagen! Mina hästar står ganska nära så det går nog att åka förbi en sväng :)

2010-01-13 @ 06:33:40
URL: http://glasogonfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0