Ingen stress här inte!


Gårdagens middag (Kycklingenchaladas) & dagens lunch!!



Har nog aldrig haft det lugnare om dagarna än jag har det just nu. Är ju så van vid att alltid ha många bollar i luften och är inte den som brukar kunna sitta still på baken i onödan direkt. Nu är det ju annorlunda då jag har två små bebisar i magen som behöver lugn & ro så får dra mig tillbaka någon månad till, tills de är ute i vida världen ;) Saknar ridningen och träningen oerhört mycket och får ibland lite smått panik av att inte kunna röra mig så mycket som jag egentligen vill. Min träning består nu endast av långsamma promenader. Måste boka en ny tid för graviditetsmassage då min rygg gör allt ondare för var dag som går. Kan knappt sitta upp längre då det gör så ont så jag får lägga mig igen:( Man blir verkligen inte piggare heller utan ..nu sover jag även några timmar på dagarna för att iaf försöka hålla mig vaken tills kl tio på kvällarna. Ikväll däremot ska jag på Melodifestivalens- genrep på Arenan i malmö och samlar därför alla mina krafter för att hålla mig pigg tills ikväll!=) Värker ryggen för mycket under kvällen får jag upp & vandra rundor för att lindra smärtan, för när smärtan väl tar vid är den inte att leka med. Har ju haft problem med min rygg när jag var yngre så gillar inte denna olidliga smärta som återigen ger sig till känna. Min älskade pappa var världens BÄSTA på att massera så hade han fortfarande levt hade han fått massera min onda rygg dagligen nu..men tyvärr!:( Saknar dig............

Åt nyss lite lunchrester från igår ( Kycklingenchiladas) gott, gott. Snart åker dammsugaren fram därefter ska jag ta min dagliga promenad innan det är dags för att göra mig iordning inför kvällen. Då jag inte skall dricka någon alkoholhaltig dryck denna kväll..;) är jag chaufför även ikväll. Har fått biljetten av M snälla mamma & pappa. ((Tack,tack=)) Blir först lite fördrink inne i malmö hos M bror innan det är dags att bege oss till arenan.

Hejdå mina vänner!

Kommentarer
Postat av: natta

jaha okej ja fyller 26 :D

2010-02-26 @ 19:46:24
URL: http://natalies.se
Postat av: Martina

tycker synd om dig hjärtat! hang in there! <3

2010-02-26 @ 22:11:10
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Förstår att det är jobbigt och tungt nu, men du behöver nog samla all energi du kan!!! hoppas ni hade trevligt ute på arenan! ha en mysig helg!

kram

2010-02-26 @ 22:49:42
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Janni med bebis i magen <3

hej söta!!

tack så mycket, oo det finns ju så mycket fint, hihi!

Ni får ju köpa dubbelt av allt ju, aww sååå sött!!



det har varit såå skönt att va iväg lite nu e vi hemma i regn och rusk, usch!



spännade med allt på samma gång! sköt om dig! kramar

2010-02-27 @ 10:03:01
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Tack :)kan tänka mig att du var fullt ös igår, gick det bra att sitta stil så länge? eller du fick upp o röra på dig lite emellan åt? det blir en lugn helg här, sambon har permis från sjukan hela helgen så stannar nog hemma, kanske en sväng till mamma o pappa imorn, får se! ikväll ska jag iaf laga Kycklingenchaladas hemma hos svärmor, blev så inspirerad av din middag/lunch ;) tack för tipset! ha en underbar helg! kram

2010-02-27 @ 14:39:19
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Mjo dom kan ju allt vara det, ganska så mycket faktiskt..

Ja det vill jag också, elr mamma och dom har ju, men dom har inga hästar :/

Ja men det är precis lagom..

Hästarna här brukar normalt vara ute lika länge,

men nu får Bornis bara gå ute 9-13 ca.. ibland får han komma in tidigare, eftersom där är hästar som har varit sjuka i stallet..

Så jäkla irriterande speciellt när det inte är Bornis som är sjuk.......

Ja och regn har aldrig skadat en häst förr, så varför skulle det börja göra det nu ?



Tack så mkt :)

Kram

2010-02-28 @ 12:22:29
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Janni med bebis i magen <3

Hej söta!

Hoppas du mår bra?

Jag har städat och fixat idag efter resan, en hel del att tvätta men snart klar :)



ja gud som man längtar tills sommaren nu, då har vi våra bebisar o myyysa med massor <3



Kramar

2010-02-28 @ 18:00:10
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0