Inne i värmen!


SÅ gott & galet mycket mat fick man!

Söta Anna <3

En vacker ängel!!


Mums!

Mina små grabbar börjar bli stora pojkar nu;) Tänk att dom i slutet av dec
blir 9 månader ....jösses!! Älskar ER.


Just nu myser vi mest runt här hemma i väntan på att det ska bli dags att äta fredagens goda middag som idag blir sushi. Har verkligen fått dille på sushi, jag som inte ens tyckte om sushi för bara några månader sedan. Kvällens höjdpunt blir för min del Idol och jag hoppas såklart på Jay, grym röst! Måste säga att jisses va kallt det är ute idag. Imorse åkte jag tidigt till stallet för att släppa ut hästarna och då stod temperaturmätaren i bilen på -8 grader, brrrr va kallt det va. Hela familjen var innan idag ute på en härlig runda i en timme och solen strålade på oss, underbart- härligt & vackert!

Igår kväll fick jag lite härlig kvalitetstid med min fantastiska vän Anna och vi gick ut och tog en middag tillsammans. Vi hamnade på sushi restaurangen Nama i Höllviken. Jag åt en fantastiskt god asiatisk skaldjursrisotto och ett glas vitt till det. Därefter kunde jag inte motstå efterrätt så blev en bit varm chokladkaka med glass, jordgubbar och en Caffe latte. Hade en jättetrevlig kväll med dig min fiiiiina vän<3

Stor kram till er från mig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Ja du. Våra bebisar börjar bli stora nu :D Kram

2010-12-10 @ 17:42:32
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Emmeli

men vilka goa tjocka lår dom har hihi =)

2010-12-10 @ 20:52:33
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för en mycket trevlig kväll!

Vi ses snart igen!

Ha en fortsatt mysig helg!

Kramar

2010-12-11 @ 10:51:52
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

så söta dom är!! jag har också fått dille på sushi!! det är ju bara såå gott!! Nu får vi fan se till att ses innan våra bebisar är 1 år!! kramar

2010-12-11 @ 21:50:16
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0