Njut av livet!


*Söööötisarna* Max vill alltid kasa sig nedåt så fick fota snabbt innan han
låg ner;)


Innan promenad! =)


Fina Stella & Alexandra!

Bilder från igår:


Älskar ER!!

Så är helgen alldeles strax här igen! Veckodagarna går ju så in i bomben snabbt. Tycker helgdagarna kunde gått lite långsammare;) Inatt sov barnen mkt bra som vanligt trots att Theo har varit väldigt svårnattad nu två kvällar i rad. Är mycket som händer just nu och tror han är i en utvecklingsfas eller så är det maten, smakportionerna som gör magen lite orolig, hmm? Skönt att han väl somnar och sover länge när han väl kommit till ro i alla fall. Vi har ju hela tiden varit så bortskämda med att vi bara har behövt lägga honom & i princip direkt gått ut ifrån rummet och att han somnat på direkten.

Dagen startade kl 09.30 då jag & Theo gick upp. Max sov vidare till ca 10.15, sömntuta..;) Efter ett tag kom farmor hit och hämtade lilla Theo som ska sova där inatt vilket innebär att jag bara har haft ett barn hemma idag, ojoj vilken skillnad och så lugnt!! Saknar dock min älskliiing så mkt men vet att han har det jättebra hos farmor & farfar så är inte det minsta orolig. Våra små mår faktiskt bra av att sära på sig ibland då det faktiskt får lite mer lugn & ro på varsitt håll.

Vid lunchtid kom min vän Alexandra & hennes söta lilla Leia samt hunden Stella hit. Vi fikade och gick en promenad tillsammans! Leia fick testa att åka i syskonvagn & det gick bra!=) Lilla Max & Leia är verkligen söta ihop *ler*

De åkte hem vid fyra tiden och sen dess har jag hunnit städa lite, tvätta och läsa bloggar och leka med Max i babygymet.
Ikväll ska vi grilla något gott och senare hoppas jag på en bra film. Imorgon kommer Martina & Madde hit på fika ;) Ska bli jättekul så det ser jag verkligen fram emot.


Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Härliga bilder! <3

2010-08-19 @ 18:47:21
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Nya kärleksparet ;)

Tack för idag honey! Pussa Max o Theo från mig... och Leia! Och oduglingen Stella! Så sur jag va på henne... :)

2010-08-19 @ 20:25:00
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Åh dom e ju bara för söta! Men dom e inte lika lika varandra mer!? Eller? Hihi puss o kram

2010-08-19 @ 20:33:14
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej gumman! Men vilken finbesök ni hade då :) Bor ni nära varandra? Ja, det hade varit superfint om jag bott närmre.. attans. Jättefina bilder! De är ju så söta! Och jag håller nog med om att det borde vara nyttigt för dem att vara delade också. Så var och en får lite kvalitetstid med dig :) Skönt att kunna lämna bort dem utan att behöva vara orolig :) Kramis till er, hoppas ni får en bra kväll ♥

2010-08-19 @ 21:59:24
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stora dom blivit. Men ändå små. Känns lite overkligt att vi ska ha en till sån bebis :) eller du tycker väl inte dom är bebisar mer :))



Ha en fin fin dag du söta.

kram

2010-08-20 @ 09:34:42
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Mamma till Nim ♥

Hej gumman. Absolut ska vi väl kunna styra upp ngt. Någongång. Jo jag tycker det är ganska "slappt" med ett barn. Sen sägs det att killar är lättare, men har inget att jämföra med :P Men förstår om ni haft det lugnt och skönt :P Jajjamen, Nim är bättre :) Skönt skönt! Inatt har han sovit bra igen :) Kram till er och ha en bra dag!

2010-08-20 @ 10:48:31
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma till Hugo,Max & Vincent

vilka sötnosar! :) Jag har också tvillingpojkar ;)

2010-08-22 @ 22:31:07
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0