Fullt upp!

Hejhej!

Bäst att passa på att skriva lite här då våra små pojkar ligger & nannar så sött här bredvid mig i soffan. Idag den 26:e är egentligen våra små hjärtan beräknade till men de ville titta ut tidigare & blev igår hela 1 månad gamla. Tiden går fort och de växer på bra. Har hunnit vara hos BVC 2 ggr redan och vid varje besök har vi fått se en stor viktökning av båda, väldigt skönt! Tyvärr har kanske den ena av dom fått kolik men vi har köpt magdroppar m.m & hoppas på en förbättring inom kort. Annars börjar man komma in i mammalivet mer & mer och känner sig själv tryggare & tryggare. Vi håller oss fortfarande lugna här hemma och myser med härliga promenader, fikastunder m.m=) Inatt sov de mellan oss i vår dubbelsäng & det var väldigt populärt och funkade väldigt bra. De sov 4 h i sträck, åt & sov sedan vidare 4 h. Försöker alltid väcka dom samtidigt så att jag dubbelmatar dem annars hade jag fått mata, mata, mata hela dagar & nätter med två små hungriga sötisar, hehe. Imorse tog vi lite sovmorgon sen kom Sofie förbi på besök & åt frukost med oss och myste här. Därefter tog vi på oss & gick ut på en långpromenad och sen kunde jag njuta av solen i trädgården då de sov vidare ute i vagnen. De älskar verkligen att vara ute!

Om bara någon timme kommer deras fina pappa hem och då är det dags för mig att bege mig ut en sväng till mina hästar sen blir det middag och kanske en film myskväll om de små tillåter;) Inte alltid de gör det, nämligen=)=)

Inte långa stunder jag hinner sitta såhär vid datorn längre så får passa på när det går helt enkelt=)


KRAM

Kommentarer
Postat av: C

Mys med ett inlägg från söta dig! :) Låter himla mysigt med en liten familj, tror det smittar av sig...hahaha! Kommer vara kört när jag har träffat er ;) Stor kram!

Postat av: caroline

kolik.. stackars liten och stackars dig =) hoppas det susar förbi snabbt. Så skönt att komma ut och promenera, ni har haft fint väder har jag hört. Skönt! Så härligt att ni börjar komma in i bebis livet med mat, sova och allt vad det innebär. Här är det tungt, precis som det ska vara. Blodtrycket är för högt och jag är ganska gnällig =) vill ju bara vara frisk och kunna röra mig, men snart är det min tur =) jag håller skenet uppe! Nu ska jag snart ställa till med lite spagetti och köttfärssås. Ha en skön kväll och ta hand om er. Massa kramar till er alla.

2010-04-26 @ 16:44:04
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Annelie

Hejhej!

Då kan jag tänka mig den är fin, vi såg en massa fina saker där utanför butiken, vattenväggar o fina fontäner. =) Vad roligt att det går bra där hemma, du är lyckligt lottad du!! Kram!!

2010-04-26 @ 17:04:21
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Hej gumman.

Nä men usch. Kolik. Va jobbigt. Hoppas det går bättre snart. Det finns ju sånna droppar mot det...

Det är bättre här. Men det tar tid att komma in i det nya och så. Men snart så :)

Stor kram

2010-04-26 @ 17:44:43
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

åh va kul med en liten uppdatering.. förstår att tiden inte räcker till så mycket annat än att vara mamma just nu! låter ingen vidare med ev kolik, hoppas han hjälps av lite droppar! kramkram

2010-04-26 @ 23:27:01
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej gumman! Kan tänka mig att du har fullt upp;) nawww tycker synd om att den ena kanske har fått kolik;( hoppas inte! Tänker på er stor kram från mig o william;)

2010-04-27 @ 10:15:20
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vad kul!! Längtar!!!

2010-04-27 @ 11:22:11
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: C

Det gör jag gärna söta du! :) Nanno nanno!

Postat av: Hanna

Magdropparna är guldvärda jag hade dem med till min william innan nu har han slutat med dem! Det är bara bra med oss är lite förkyld men det ska man inte klaga för! Våran William är redan 4mån tiden går sååå fort! Man får njuta varje dag som går, har hänt så mkt på 4mån kan inte rikitgt förstå det!

Stor kraaaam till er!

2010-04-28 @ 00:02:19
URL: http://varatpyre.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Om du vill följa min blogg så kan du lämna ett meddelande på min melj så kan du får inloggnings uppgifter :)

[email protected]

kram kram

2010-04-28 @ 12:42:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

hej vännen

Ja min mjök sinar. måste verkligen ge ersättning med. Men det är okej. bara Leia mår bra så skiter jag i vilket :D

Hur mår du`? allt bra? Kram

2010-04-28 @ 18:54:30
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0