* 8:e maj*


Söta Anna


Jag denna dag!

                                             Hejhej!


Förstår inte men denna dagen har verkligen gått så ofantligt fort. Ändå var jag uppe tidigt imorse redan vid halv sju tiden, var då ute med hunden en runda, åt frukost & sedan begav jag mig till stallet. Fick bli en snabb visit i stallet idag med tanke på att jag skulle hämta upp min vän Anna i höllviken redan klockan tio på morgonen. Som tur var hann jag iaf bli klar till kl tio så då körde vi in till stan & fikade & kollade i affärer. Blev tyvärr lite stressigt för Anna skulle till skolan sen men som vi sa bara man får ses en liten stund så räcker det.. bara man ses=) Du är underbar du vännen min så tack så mycket för idag.  När jag kom hem hade solen börjat komma fram så tog på mig träningskläderna & gick ut en långrunda med hunden *skönt*

Kvällen har bara spenderats här hemma med pojken med bra tv & kinamat! Imorgon ska vi träffa Sofie & Rasmus & äta kräftor,räkor & annat gott=) Mer om det imorgon om jag orkar skriva=)

Kramkram!





Kommentarer
Postat av: Johanna & Olivia

Mys dag :)

Fina bilder...!

2009-05-08 @ 22:46:25
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej söta du..Fina bilder! Den butiken ni va inne i verkade vara en underbar butik med prylar osv va?

Va skönt att du känner dig utvilad, idag gör jag inte alls det kom hem vid halv ett i natt inte så farligt men kunde inte sova så bra i natt va tvungen att snyta mig var 5:e minut kändes det som..Va gott med kinamat igår & du verkar få en trevlig kväll..

Massa kramar

2009-05-09 @ 11:45:50
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hih den toppen har jag med på mig idag :)Åhh va gottis, jag köpte med mig räkor hem i förrgår kväll med aiolisås mm så gott det är :)

jag är helt slut kan bero på jag kom ju hem sent osv & som sagt dålig sömn men jaf ska till en vän ikväll men just nu har jag ingen ork alls, hopp!s bli piggare tror jag ska ta en liten nap inte likt mig att sova på dagen men vad gär man inte :)

Ha en riktigt bra kväll gumman..

Kramar underbara du"

2009-05-09 @ 14:28:39
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hih den toppen har jag med på mig idag :)Åhh va gottis, jag köpte med mig räkor hem i förrgår kväll med aiolisås mm så gott det är :)

jag är helt slut kan bero på jag kom ju hem sent osv & som sagt dålig sömn men jaf ska till en vän ikväll men just nu har jag ingen ork alls, hopp!s bli piggare tror jag ska ta en liten nap inte likt mig att sova på dagen men vad gär man inte :)

Ha en riktigt bra kväll gumman..

Kramar underbara du"

2009-05-09 @ 14:28:43
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Natalie

HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR KVÄLL!



KRAM!

2009-05-09 @ 16:12:47
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skickar mitt anv och lösen här.

Använd det när lösenskydd kommer :)



Kram//Johanna

2009-05-09 @ 22:39:50
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0