*Sommarfin*








Ska nog köpa något sådant här fint nagellack idag som jag kan
ha på mig ikväll=) Fina somriga färger!




Äntligen har det hunnit bli fredag och redan en hel vecka har passerat sedan midsommarafton. Hela denna veckan har bjudit på sol sol och återigen SOL vilket har varit och är underbart. Har jobbat en del denna veckan men då mest nätter och just i denna värmen har det varit ganska så skönt att jobba så. På kvällarna är det ju svalt och skönt att jobba och sen på dagarna har jag kunnat sova på dagarna ute i solstolen och fått färg;) *perfekt*

Denna fredagen började med pållarna ..så kom hem för en halvtimme sedan. Red ut på min bjässe och han var jätteduktig. Det är lika varmt och skönt idag och bara skönt att det fläktar lite tycker jag för annars hade det blivit väldigt varmt. Nu sitter jag här och sveper i mig kaffe sååå gott. Ska sen åka och handla så vi har lite mat hemma i helgen. Micke har ju varit i Sälen sedan i måndags men imorgon kommer han hem igen. Kul med lite sällskap igen! Det är bara bra att han inte är hemma ikväll för jag ska ändå bort. Ska iväg på tjejmiddag ikväll till min underbara vän Anna i höllviken. Ska bli jätteroligt att få träffa lite gamla vänner ..blir ju så att man inte träffar vissa på flera år vilket är så synd. Ska därför bli  rikitgt roligt med lite update och se vad alla gör och håller hus. Lite solning ska jag också hinna med idag såklart.

Ha en fin fredag!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag vet va inget kul började klia en massa så fick riva på armarna sen ploppa en massa massa utslag upp, som myggbett/nässelutslag men gick bort efter ett tag som tur va bara enstaka kvar.Men älskar jordgubbar äter varje dag efter lunchen plus såå nyttigt också tar alltid ett fat med dom sen liten klick grädde sen mjälk med socker på :) mums..

Åh av trevligt med tjejkväll jag ska ut mednågra på jobbet ska grilla, sen gissa haha allsång :) men under sommaren är det ett ställe som kör med det under sommaren på fredagar, så ska bli såå kul. stressigt bara komme rväll hem vid halv fem idag sen ska jag med bussen redan vid kvart över fem, men får gå..

Ha en bra dag,,Massa kramar till underbara du! ¨



Ps vill också ha ett nagellack från mus..

älskar deras produkter föresten!

2009-06-26 @ 11:45:19
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack gumman :)

du får visa dina inköp sen..

Kram kram

2009-06-26 @ 14:19:24
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag insåg precis, jag skulle behöva din hjälp. hoppas du får en supermysig helg.

2009-06-26 @ 22:06:12
URL: http://angelic.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Köpte den på rut m fl för 99 kr, så det var ett rikgit sommrigt kap. Tack så mycket för kommentaren :)



Du får ha en rikgit bra dag i värmen/solen!



Kramar!

2009-06-27 @ 09:14:20
URL: http://kanssandra.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag tycker absolut vi ska höras i nästa vecka och bestämma en dag! Nej jag jobbar inte hela veckan, då jag jobbar någon helg, så får jag lite ledigt!! Jag kan se vilka dagar jag är ledig och kan vi bestämma i nästa vecka !!! Kram

2009-06-30 @ 20:35:00
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinesvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0