*Midsommardagen*


Jag, Linnea & hennes kille Micke!

Sillunchen!

Daniel & Micke hoppar för fullt..haha!

Söta Olivia!

Härliga Linnea!

Som jag skrev..var vi i Lomma och Daniel Lindskog kom dit tillsammans
med Anders kramer ..och sedan senare på kvällen tog han på sig en t-shirt
där det stod Anders Kramer Suger kuk i Lomma..vilket faktiskt var sjukt roligt
*hahaha* gud vad alla skrattade =)

Här sitter jag & njuter på gräset efter den goda sillunchen!=)
                                                  

                                                        Heej härliga och soliga lördag!


Här har ni mig, glad men dock en aningens trött efter gårdagens långa härliga midsommarfirande. Ska sammanfatta dagen i korthet. Min midsommarafton började hur bra som helst. Var ute redan klockan åtta på morgonen och red en superskön runda i den härliga solen på min häst och bättre än så kunde inte den härliga midsommarafton börja. Hela f.m var det fint väder. Vi var sedan bjudna på en fest hos våra vänner i Lomma och där var även 30 st andra bjudna gäster. Både kända och okända ansikten vilket var väldigt roligt, alltid roligt att bekanta sig med nytt folk! Klockan 13.30 satte vi oss i bilen för att åka till Lomma och på vägen dit började det såklart regna lite. När vi kom fram bjöds det på god Sangria till fördrink sedan åt vi sillunch och alla snappsade hej vilt;) Därefter kom solen fram igen och vi ..förflyttade oss ut ifrån tältet och njöt av den underbara solen. ( Gäller att passa på) sedan var det dags för goda svenska jordgubbar och glass. Därefter minglade alla runt och jag och Linnea (en superhärlig tjej som jag aldrig tidigare träffat men som jag verkligen fattade tycke för )sjöng singstar och höll på =)

När klockan hade hunnit passera 20.00 började vi så smått tända grillen och det var dags för grillning då alla började bli hungriga igen. Alla hade med sig sitt eget goda kött och vi åt igen ..och hade jättemysigt! Hade helt enkelt en jättemysig dag från morgon till kväll. Tack alla underbara människor för igår. Kommer bilder ifrån igår!

Kommentarer
Postat av: matilda

du är grymt lik agnes, hon som vann idol för några år sen

2009-06-20 @ 14:38:07
URL: http://matildawest.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej Baby!



Hoppas ni hde en härlig midsommar - ser så ut!



Några roliga planer i veckan?

När ska du ha semester?



KRAM

2009-06-20 @ 21:26:35
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumman,

Lät som du hade det toppen på midsommar, förstod att du va lite trött igår då. Jag va också trött igår men va ute igår kväll haha fatta inte att jag klarade av det :) Men det gjorde jag va & såg på scotts bla, han är så söt han Henrik :)

Idag tog jag en lång sovmorgon men skönt det med, måste ladda upp inför en hel jobbvecka :)

Ska du göra idag då eller gör du klockan är ju rätt så mkt! :) kRAMAR

2009-06-21 @ 11:51:47
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.Allt bra med dig denna söndag..Åkte för bi erat hem igår :) Alltid kul att komma hem till sina päron då & då...tänker på dig varje gång så vi åker förbi..Ni ser ut som ni hade en trevlig kväll.Ha en skön söndag.kram kram

2009-06-21 @ 13:13:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0